« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Tema: Simulacija putovanja
Odgojno-obrazovni ishodi predmeta
B.8.1 učenik identificira neki problem, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad programa i predstavlja djelovanje programa drugima
A.8.4 učenik prepoznaje i proučava interdisciplinarnu primjenu računalnoga razmišljanja analiziranjem i rješavanjem odabranih problema iz različitih područja učenja.
Očekivanja međupredmetnih tema:
uku A.3.1.
1.Upravljanje informacijama
Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.
Ikt C.3.3.
Učenik samostalno ili uz manju pomoć učitelja procjenjuje i odabire potrebne među pronađenim informacijama.
osr B.3.4.
Suradnički uči i radi u timu.
Ishodi aktivnosti:
Zadatak:
|
Istraživanje se provodi kroz četiri faze:
Postavljanje važnih i učinkovitih pitanja
Učenici promišljaju o temi i postavljaju pitanja.
Pronalaženje izvora
Učenici pretražuju i istražuje zadane web stranice. Osim zadanih web stranica mogu pronaći i druge izvore.
Interpretiranje podataka
Učenici analiziraju pronađene podatke te na osnovu prikupljenih podataka izrađuju prezentaciju.
Izvješćivanje
Učenici predstavljaju svoje radove.