« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Obrnuta učionica (eng. „flipped classroom“) je pedagoški pristup u kojem je
tradicionalni pojam učenja u učionici preokrenut tako da učenici na temelju
pripremljenog materija istražuju određenu temu.
Na taj način, stječu znanje koje bi inače stjecali, a dodatnim zadacima ga
produbljuju.
Time se uloga učitelja mijenja prema ulozi voditelja i mentora koji potiče
učenike na samostalno i samoregulirano učenje.
Tema: Dostupne e-usluge u području odgoja i obrazovanja
Ishod:
D. 8. 1 učinkovito se koristi dostupnim e-uslugama u području odgoja i obrazovanja
Odgojno obrazovni ishodi:
Učenik će:
Ishodi na razini aktivnosti:
Međupredmetne teme:
ikt D.3.3.
B.3.1.B
Razlikuje i vrednuje različite načine komunikacije i ponašanja.
B.3.2.C
Prepoznaje i objašnjava svoje osobne i socijalne potencijale.
Učenici dobivaju nastavni listić sa zadanom temom i zadacima koje trebaju istražiti. Učenici se na ovaj način pripremaju za sljedeći sat informatike, kada ćemo obrađivati tu zadanu temu.