Na taj način, učenici stječu znanje vježbom, izradom web stranice u programu Wix, te usput ponavljaju gradivo 8. razreda. Teme o kojima mogu izraditi web stranicu su teme koje su obradili na satu informatike tokom školske godine.
Učenici izrađuju web stranicu na zadanu temu u programu Wix.
Tema: Izrada web stranice u programu Wix.
Ishod:
C. 8. 1 pronalazi, opisuje te uspoređuje različite servise za objavljivanje mrežnoga sadržaja, opisuje postupak objavljivanja mrežnoga sadržaja
C. 8. 2 samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje
C. 8. 3 dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti
A. 8. 1 kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora (znati izvući najbolje iz bogate ponude informacijskih i obrazovnih portala, enciklopedija, knjižnica i obrazovnih računalnih programa)
Učenik će:
- prepoznati servise za objavljivanje svojega digitalnog sadržaja te analizirati mogućnosti i uvjete njihovog korištenja.
- opisati postupak objavljivanja digitalnog sadržaja putem nekoga mrežnog servisa te uspoređivati mogućnosti različitih servisa za objavljivanje digitalnih sadržaja na mreži.
- za odabranu temu pronalaziti i birati informacije te potrebne programe za stvaranje i uređivanje sadržaja, uz upute o prikladnim izvorima.
- stvarati digitalne sadržaje, uređivati ih i dijeliti s drugima te pristupati sadržajima koje su drugi podijelili s njim.
- samostalno odabirati prikladne izvore informacija, odgovarajuće programe te oblike digitalnih sadržaja koji nabolje opisuju zadanu temu.
- razvijati, objavljivati te prema potrebi dijeliti svoje digitalne sadržaje koji mogu biti povezani u složenu cjelinu te uključuju niz različitih digitalnih medijskih sastavnica
- prema uputama, uz pomoć ostalih članova tima ili samostalno, sudjelovati u stvaranju zajedničkoga digitalnog sadržaja ili realizaciji projekta pri čemu se kritički osvrće na svoj rad i rad svojih suradnika.
- koristeći se mogućnostima uređivanja sadržaja programa za suradnju i komunikaciju uvažavati drugačije mišljenja, prihvaćati kompromise i spreman je na ustupke te samostalno obavlja svoj dio zadatka u timu.
- koristeći se mogućnostima suradničkih programa za komuniciranje, razmjenu sadržaja te upravljanje, učenik će ravnopravno sudjelovati u preraspodjeli zadataka ili preuzima ulogu organizatora pri stvaranju zajedničkoga digitalnog sadržaja ili realizaciji projekta
- pronalaziti tražene informacije upotrebljavajući više izvora.
- analizirati i povezivati rezultate pretrage razlikujući izvore pojedinih rezultata s obzirom na pouzdanost.
- pretraživati informacije koristeći se specijaliziranim stranicama za pretraživanje kao što su specijalizirane tražilice, online baze sadržaja, online enciklopedije, online baze knjižnica ili časopisa i sl.
- vrednovati informacije na internetu s obzirom na njihovu točnost, pouzdanost te u skladu s tim pronalaziti i vrednuje nove izvore informacija.
Ishodi na razini aktivnosti:
- učenik će napraviti web stranicu u programu Wix
- učenik će umetnuti na web stranicu fotografije
- učenik će umetnuti na web stranicu fotogaleriju
- učenik će umetnuti na web stranicu tekstove vezane uz ten-mu
- učenik će umetnuti na web stranicu podstranice vezane uz temu
- učenik će umetnuti na web stranicu izbornik
- učenik će umetnuti izbornik prevesti na hrvatski jezik
Međupredmetne teme:
goo C.3.2.
Doprinosi društvenoj solidarnosti.
odr A.3.2.
Analizira načela i vrijednosti ekosustava.
uku C.3.3.
3. Interes
Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju.
uku D.3.2.
2. Suradnja s drugima
Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
pod B.3.2.
Planira i upravlja aktivnostima.
ikt A.3.2.
Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima.
ikt D.3.3.
Učenik stvara nove uratke i ideje složenije strukture
Učenici dobivaju nastavni listić s opisom zadatka i analitičkom tablicom. Učenici izrađuju web stranicu za ocjenu.
Analitička tablica - Wix