preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica

Login
Tražilica
Školsko zvono

"Vretence"

Filmska skupina

Lijina gajbica

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Jelovnik

Intervju s roditeljima
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 9. 2015.

Ukupno: 663693
Ovaj mjesec: 4310
Ovaj tjedan: 1426
Danas: 6
Office 365 za škole

Priručnik za Office 365 za škole

Materijali za nastavu
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ponavljanje gradiva 8. razreda: Izrada web stranice u Wixu na temelju analitičke tablice
Autor: Lidija Havaić, 2. 6. 2021.

Na taj način, učenici stječu znanje vježbom, izradom web stranice u programu Wix, te usput ponavljaju gradivo 8. razreda. Teme o kojima mogu izraditi web stranicu su teme koje su obradili na satu informatike tokom školske godine.

Učenici izrađuju web stranicu na zadanu temu u programu Wix.


Tema: Izrada web stranice u programu Wix.

Ishod:

C. 8. 1 pronalazi, opisuje te uspoređuje različite servise za objavljivanje mrežnoga sadržaja, opisuje postupak objavljivanja mrežnoga sadržaja

C. 8. 2 samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje

C. 8. 3 dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti

A. 8. 1 kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora (znati izvući najbolje iz bogate ponude informacijskih i obrazovnih portala, enciklopedija, knjižnica i obrazovnih računalnih programa)

Učenik će:

  • prepoznati servise za objavljivanje svojega digitalnog sadržaja te analizirati mogućnosti i uvjete njihovog korištenja.
  • opisati postupak objavljivanja digitalnog sadržaja putem nekoga mrežnog servisa te uspoređivati mogućnosti različitih servisa za objavljivanje digitalnih sadržaja na mreži.
  • za odabranu temu pronalaziti i birati informacije te potrebne programe za stvaranje i uređivanje sadržaja, uz upute o prikladnim izvorima.
  • stvarati digitalne sadržaje, uređivati ih i dijeliti s drugima te pristupati sadržajima koje su drugi podijelili s njim.
  • samostalno odabirati prikladne izvore informacija, odgovarajuće programe te oblike digitalnih sadržaja koji nabolje opisuju zadanu temu.
  • razvijati, objavljivati te prema potrebi dijeliti svoje digitalne sadržaje koji mogu biti povezani u složenu cjelinu te uključuju niz različitih digitalnih medijskih sastavnica
  • prema uputama, uz pomoć ostalih članova tima ili samostalno, sudjelovati u stvaranju zajedničkoga digitalnog sadržaja ili realizaciji projekta pri čemu se kritički osvrće na svoj rad i rad svojih suradnika.
  • koristeći se mogućnostima uređivanja sadržaja programa za suradnju i komunikaciju uvažavati drugačije mišljenja, prihvaćati kompromise i spreman je na ustupke te samostalno obavlja svoj dio zadatka u timu.
  • koristeći se mogućnostima suradničkih programa za komuniciranje, razmjenu sadržaja te upravljanje, učenik će ravnopravno sudjelovati u preraspodjeli zadataka ili preuzima ulogu organizatora pri stvaranju zajedničkoga digitalnog sadržaja ili realizaciji projekta
  • pronalaziti tražene informacije upotrebljavajući više izvora.
  • analizirati i povezivati rezultate pretrage razlikujući izvore pojedinih rezultata s obzirom na pouzdanost.
  • pretraživati informacije koristeći se specijaliziranim stranicama za pretraživanje kao što su specijalizirane tražilice, online baze sadržaja, online enciklopedije, online baze knjižnica ili časopisa i sl.
  • vrednovati informacije na internetu s obzirom na njihovu točnost, pouzdanost te u skladu s tim pronalaziti i vrednuje nove izvore informacija.

 

Ishodi na razini aktivnosti:

  • učenik će napraviti web stranicu u programu Wix
  • učenik će umetnuti na web stranicu fotografije
  • učenik će umetnuti na web stranicu fotogaleriju
  • učenik će umetnuti na web stranicu tekstove vezane uz ten-mu
  • učenik će umetnuti na web stranicu podstranice vezane uz temu
  • učenik će umetnuti na web stranicu izbornik
  • učenik će umetnuti izbornik prevesti na hrvatski jezik 

Međupredmetne teme:

goo C.3.2.

Doprinosi društvenoj solidarnosti.

odr A.3.2.

Analizira načela i vrijednosti ekosustava.

uku C.3.3.

3. Interes

Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju.

uku D.3.2.

2. Suradnja s drugima

Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.

pod B.3.2.

Planira i upravlja aktivnostima.

ikt A.3.2.

Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima.

ikt D.3.3.

Učenik stvara nove uratke i ideje složenije strukture

Učenici dobivaju nastavni listić s opisom zadatka i analitičkom tablicom. Učenici izrađuju web stranicu za ocjenu.

Analitička tablica - Wix



Priloženi dokumenti:
wix_analiticka_tablica.docx (318.57 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju