2020-01-29 13:32:00

Primjena inovativnih metoda poučavanja: Istraživačko učenje

Tema: Simulacija putovanja

Odgojno-obrazovni ishodi predmeta

B.8.1 učenik identificira neki problem, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad programa i predstavlja djelovanje programa drugima

A.8.4 učenik prepoznaje i proučava interdisciplinarnu primjenu računalnoga razmišljanja analiziranjem i rješavanjem odabranih problema iz različitih područja učenja.

 

Očekivanja međupredmetnih tema:

uku A.3.1.

1.Upravljanje informacijama  

Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.

Ikt C.3.3. 

Učenik samostalno ili uz manju pomoć učitelja procjenjuje i odabire potrebne među pronađenim informacijama.

osr B.3.4.

Suradnički uči i radi u timu.

 

Ishodi aktivnosti:

opisuje odabrani problem te predlaže i prikazuje osnovne korake za rješavanje problema prepoznaje i nabraja primjere programa kojima se može koristiti za razvoj promatranoga problema razvija model promatranoga problema koristeći se odabranim programom te analizira problem koristeći se simulacijama za stvaranje različitih rješenja problema uspoređuje i kritički vrednuje različita rješenja dobivena primjenom simulacije te predlaže konačno rješenje ili zaključak stvara program te potrebnu dokumentaciju za rješavanje svojega problema

 

Zadatak:

izraditi precizan plan putovanja i saznati detaljne informacije o putovanju koristeći se HAK-ovom interaktivnom kartom pomoću Google Maps odrediti najkraći put pješice od kuće do škole upoznati neki grad i zanimljivosti (najmanje tri zanimljivosti) pomoću Google Earth-a na osnovu dobivenih podataka izraditi prezentaciju

 

Simulacija putovanja (Hakmap, Google Maps, Google Earth) Izradi precizan plan putovanja i saznaj detaljne informacije o putovanju koristeći se HAK-ovom interaktivnom kartom. Jedan plan putovanja izradi uz korištenje autoceste, a drugi izbjegavaj… Idi na taj Sway

 

Istraživanje se provodi kroz četiri faze:

Postavljanje važnih i učinkovitih pitanja

Učenici promišljaju o temi i postavljaju pitanja.

 

Pronalaženje izvora

Učenici pretražuju i istražuje zadane web stranice. Osim zadanih web stranica mogu pronaći i druge izvore.

 

Interpretiranje podataka

Učenici analiziraju pronađene podatke te na osnovu prikupljenih podataka izrađuju prezentaciju.

 

Izvješćivanje

Učenici predstavljaju svoje radove.


Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica