2021-06-01 14:05:00 Ponavljanje gradiva 6. razreda: Izrada video uratka na temelju analitičke tablice Na taj način, učenici stječu znanje vježbom, izradom video uratka u programu Fotografije, te usput ponavljaju gradivo 6. razreda. Teme o kojima mogu izraditi video uradak su teme koje su obradili na satu informatike tokom školske godine. Učenici izrađuju video uradak na zadanu temu u programu Fotografije. Tema: Izrada video uratka u programu Fotografije. Ishod: C.6.1. Učenici će izrađivati, objavljivati te predstavljati digitalne sadržaje s pomoću nekoga online i/ili offline programa pri čemu se poštuju uvjete korištenja programom te postavke privatnosti. C.6.2. Učenici će se koristiti online pohranom podataka i primjerenim programima kao potporom u učenju i istraživanju te suradnji.: Učenik će: Razlikovati različite elemente multimedije Odabrati odgovarajući program ili alat za rješavanje konkretnog problema Pronaći odgovarajuće alate programa i preurediti digitalni sadržaj za potrebe zadatka učenja Spremiti izvorni digitalni sadržaj na e-portfolio Pronalaziti i koristiti dodatne alate programa Samostalno pripremiti sadržaj Pronalaziti mrežni sadržaj i stvarati digitalni sadržaj za potrebe zadatka učenja Poštivati postavke privatnosti i autorska prava pri stvaranju digitalnog sadržaja Prepoznati različite programe za obradu i predstavljanje multimedijskih sadržaja te analizirati uvjete korištenja pojedinog programa i postavke privatnosti Izrađivati, objavljivati te predstavljati digitalne sadržaje s pomoću nekog online i/ili offline programa pri čemu se poštuju uvjeti korištenja programom te postavke privatnosti Koristiti online pohranu podataka i primjerene programe kao potporu u učenju i istraživanju te suradnji Samostalno provjeriti mogućnosti nekog programa, odabrati online ili offline program za obradu i stvaranje multimedijskog sadržaja za potrebe učenja Predstavljati digitalni sadržaj smješten negdje offline / online
Ishodi na razini aktivnosti: učenik će napraviti video uradak u programu Fotografije učenik će umetnuti u video uradak fotografije učenik će umetnuti u video uradak animacije učenik će umetnuti u video uradak 3D efekte učenik će umetnuti u video uradak tekstove učenik će umetnuti u video naslovni kadar učenik će umetnuti u video uradak odjavnu špicu učenik će napraviti video uradak prema dogovorenim pravilima
Međupredmetne teme: ikt A.3.1. Učenik samostalno odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju. ikt B.3.1. Učenik samostalno komunicira s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju. ikt C.3.1. Učenik samostalno provodi jednostavno istraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno istraživanje radi rješavanja problema u digitalnome okružju. ikt D.3.1. Učenik se izražava kreativno služeći se primjerenom tehnologijom za stvaranje ideja i razvijanje planova te primjenjuje različite načine poticanja kreativnosti. osr A.3.3. Razvija osobne potencijale. uku A.3.1. 1.Upravljanje informacijama Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema. pod A.3.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja. Učenici dobivaju nastavni listić s opisom zadatka i analitičkom tablicom. Učenici izrađuju video uradak za ocjenu. |
Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica |