2021-06-02 15:26:00 Ponavljanje gradiva 8. razreda: Izrada web stranice u Wixu na temelju analitičke tablice Na taj način, učenici stječu znanje vježbom, izradom web stranice u programu Wix, te usput ponavljaju gradivo 8. razreda. Teme o kojima mogu izraditi web stranicu su teme koje su obradili na satu informatike tokom školske godine. Učenici izrađuju web stranicu na zadanu temu u programu Wix. Tema: Izrada web stranice u programu Wix. Ishod: C. 8. 1 pronalazi, opisuje te uspoređuje različite servise za objavljivanje mrežnoga sadržaja, opisuje postupak objavljivanja mrežnoga sadržaja C. 8. 2 samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje C. 8. 3 dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti A. 8. 1 kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora (znati izvući najbolje iz bogate ponude informacijskih i obrazovnih portala, enciklopedija, knjižnica i obrazovnih računalnih programa) Učenik će: prepoznati servise za objavljivanje svojega digitalnog sadržaja te analizirati mogućnosti i uvjete njihovog korištenja. opisati postupak objavljivanja digitalnog sadržaja putem nekoga mrežnog servisa te uspoređivati mogućnosti različitih servisa za objavljivanje digitalnih sadržaja na mreži. za odabranu temu pronalaziti i birati informacije te potrebne programe za stvaranje i uređivanje sadržaja, uz upute o prikladnim izvorima. stvarati digitalne sadržaje, uređivati ih i dijeliti s drugima te pristupati sadržajima koje su drugi podijelili s njim. samostalno odabirati prikladne izvore informacija, odgovarajuće programe te oblike digitalnih sadržaja koji nabolje opisuju zadanu temu. razvijati, objavljivati te prema potrebi dijeliti svoje digitalne sadržaje koji mogu biti povezani u složenu cjelinu te uključuju niz različitih digitalnih medijskih sastavnica prema uputama, uz pomoć ostalih članova tima ili samostalno, sudjelovati u stvaranju zajedničkoga digitalnog sadržaja ili realizaciji projekta pri čemu se kritički osvrće na svoj rad i rad svojih suradnika. koristeći se mogućnostima uređivanja sadržaja programa za suradnju i komunikaciju uvažavati drugačije mišljenja, prihvaćati kompromise i spreman je na ustupke te samostalno obavlja svoj dio zadatka u timu. koristeći se mogućnostima suradničkih programa za komuniciranje, razmjenu sadržaja te upravljanje, učenik će ravnopravno sudjelovati u preraspodjeli zadataka ili preuzima ulogu organizatora pri stvaranju zajedničkoga digitalnog sadržaja ili realizaciji projekta pronalaziti tražene informacije upotrebljavajući više izvora. analizirati i povezivati rezultate pretrage razlikujući izvore pojedinih rezultata s obzirom na pouzdanost. pretraživati informacije koristeći se specijaliziranim stranicama za pretraživanje kao što su specijalizirane tražilice, online baze sadržaja, online enciklopedije, online baze knjižnica ili časopisa i sl. vrednovati informacije na internetu s obzirom na njihovu točnost, pouzdanost te u skladu s tim pronalaziti i vrednuje nove izvore informacija.
Ishodi na razini aktivnosti: učenik će napraviti web stranicu u programu Wix učenik će umetnuti na web stranicu fotografije učenik će umetnuti na web stranicu fotogaleriju učenik će umetnuti na web stranicu tekstove vezane uz ten-mu učenik će umetnuti na web stranicu podstranice vezane uz temu učenik će umetnuti na web stranicu izbornik učenik će umetnuti izbornik prevesti na hrvatski jezikMeđupredmetne teme: goo C.3.2. Doprinosi društvenoj solidarnosti. odr A.3.2. Analizira načela i vrijednosti ekosustava. uku C.3.3. 3. Interes Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju. uku D.3.2. 2. Suradnja s drugima Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć. pod B.3.2. Planira i upravlja aktivnostima. ikt A.3.2. Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima. ikt D.3.3. Učenik stvara nove uratke i ideje složenije strukture Učenici dobivaju nastavni listić s opisom zadatka i analitičkom tablicom. Učenici izrađuju web stranicu za ocjenu. |
Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica |