2021-06-01 14:05:00

Ponavljanje gradiva 6. razreda: Izrada video uratka na temelju analitičke tablice

Na taj način, učenici stječu znanje vježbom, izradom video uratka u programu Fotografije, te usput ponavljaju gradivo 6. razreda. Teme o kojima mogu izraditi video uradak su teme koje su obradili na satu informatike tokom školske godine.

Učenici izrađuju video uradak na zadanu temu u programu Fotografije.

Tema: Izrada video uratka u programu Fotografije.

Ishod:

C.6.1. Učenici će izrađivati, objavljivati te predstavljati digitalne sadržaje s pomoću nekoga online i/ili offline programa pri čemu se poštuju uvjete korištenja programom te postavke privatnosti.

C.6.2. Učenici će se koristiti online pohranom podataka i primjerenim programima kao potporom u učenju i istraživanju te suradnji.:

Učenik će:

Razlikovati različite elemente multimedije Odabrati odgovarajući program ili alat za rješavanje konkretnog problema Pronaći odgovarajuće alate programa i preurediti digitalni sadržaj za potrebe zadatka učenja Spremiti izvorni digitalni sadržaj na e-portfolio Pronalaziti i koristiti dodatne alate programa Samostalno pripremiti sadržaj Pronalaziti mrežni sadržaj i stvarati digitalni sadržaj za potrebe zadatka učenja Poštivati postavke privatnosti i autorska prava pri stvaranju digitalnog sadržaja Prepoznati različite programe za obradu i predstavljanje multimedijskih sadržaja te analizirati uvjete korištenja pojedinog programa i postavke privatnosti Izrađivati, objavljivati te predstavljati digitalne sadržaje s pomoću nekog online i/ili offline programa pri čemu se poštuju uvjeti korištenja programom te postavke privatnosti Koristiti online pohranu podataka i primjerene programe kao potporu u učenju i istraživanju te suradnji Samostalno provjeriti mogućnosti nekog programa, odabrati online ili offline program za obradu i stvaranje multimedijskog sadržaja za potrebe učenja Predstavljati digitalni sadržaj smješten negdje offline / online

 

Ishodi na razini aktivnosti:

učenik će napraviti video uradak u programu Fotografije učenik će umetnuti u video uradak fotografije učenik će umetnuti u video uradak animacije učenik će umetnuti u video uradak 3D efekte učenik će umetnuti u video uradak tekstove učenik će umetnuti u video naslovni kadar učenik će umetnuti u video uradak odjavnu špicu učenik će napraviti video uradak prema dogovorenim pravilima

 

Međupredmetne teme:

ikt A.3.1.

Učenik samostalno odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju.

ikt B.3.1.

Učenik samostalno komunicira s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju.

ikt C.3.1.

Učenik samostalno provodi jednostavno istraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno istraživanje radi rješavanja problema u digitalnome okružju.

ikt D.3.1.

Učenik se izražava kreativno služeći se primjerenom tehnologijom za stvaranje ideja i razvijanje planova te primjenjuje različite načine poticanja kreativnosti.

osr A.3.3.

Razvija osobne potencijale.

uku A.3.1.

1.Upravljanje informacijama

Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.

pod A.3.1.

Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja.

Učenici dobivaju nastavni listić s opisom zadatka i analitičkom tablicom. Učenici izrađuju video uradak za ocjenu.

Analitička tablica - program Fotografije


Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica