2021-06-02 15:26:00

Ponavljanje gradiva 8. razreda: Izrada web stranice u Wixu na temelju analitičke tablice

Na taj način, učenici stječu znanje vježbom, izradom web stranice u programu Wix, te usput ponavljaju gradivo 8. razreda. Teme o kojima mogu izraditi web stranicu su teme koje su obradili na satu informatike tokom školske godine.

Učenici izrađuju web stranicu na zadanu temu u programu Wix.

Tema: Izrada web stranice u programu Wix.

Ishod:

C. 8. 1 pronalazi, opisuje te uspoređuje različite servise za objavljivanje mrežnoga sadržaja, opisuje postupak objavljivanja mrežnoga sadržaja

C. 8. 2 samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje

C. 8. 3 dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti

A. 8. 1 kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora (znati izvući najbolje iz bogate ponude informacijskih i obrazovnih portala, enciklopedija, knjižnica i obrazovnih računalnih programa)

Učenik će:

prepoznati servise za objavljivanje svojega digitalnog sadržaja te analizirati mogućnosti i uvjete njihovog korištenja. opisati postupak objavljivanja digitalnog sadržaja putem nekoga mrežnog servisa te uspoređivati mogućnosti različitih servisa za objavljivanje digitalnih sadržaja na mreži. za odabranu temu pronalaziti i birati informacije te potrebne programe za stvaranje i uređivanje sadržaja, uz upute o prikladnim izvorima. stvarati digitalne sadržaje, uređivati ih i dijeliti s drugima te pristupati sadržajima koje su drugi podijelili s njim. samostalno odabirati prikladne izvore informacija, odgovarajuće programe te oblike digitalnih sadržaja koji nabolje opisuju zadanu temu. razvijati, objavljivati te prema potrebi dijeliti svoje digitalne sadržaje koji mogu biti povezani u složenu cjelinu te uključuju niz različitih digitalnih medijskih sastavnica prema uputama, uz pomoć ostalih članova tima ili samostalno, sudjelovati u stvaranju zajedničkoga digitalnog sadržaja ili realizaciji projekta pri čemu se kritički osvrće na svoj rad i rad svojih suradnika. koristeći se mogućnostima uređivanja sadržaja programa za suradnju i komunikaciju uvažavati drugačije mišljenja, prihvaćati kompromise i spreman je na ustupke te samostalno obavlja svoj dio zadatka u timu. koristeći se mogućnostima suradničkih programa za komuniciranje, razmjenu sadržaja te upravljanje, učenik će ravnopravno sudjelovati u preraspodjeli zadataka ili preuzima ulogu organizatora pri stvaranju zajedničkoga digitalnog sadržaja ili realizaciji projekta pronalaziti tražene informacije upotrebljavajući više izvora. analizirati i povezivati rezultate pretrage razlikujući izvore pojedinih rezultata s obzirom na pouzdanost. pretraživati informacije koristeći se specijaliziranim stranicama za pretraživanje kao što su specijalizirane tražilice, online baze sadržaja, online enciklopedije, online baze knjižnica ili časopisa i sl. vrednovati informacije na internetu s obzirom na njihovu točnost, pouzdanost te u skladu s tim pronalaziti i vrednuje nove izvore informacija.

 

Ishodi na razini aktivnosti:

učenik će napraviti web stranicu u programu Wix učenik će umetnuti na web stranicu fotografije učenik će umetnuti na web stranicu fotogaleriju učenik će umetnuti na web stranicu tekstove vezane uz ten-mu učenik će umetnuti na web stranicu podstranice vezane uz temu učenik će umetnuti na web stranicu izbornik učenik će umetnuti izbornik prevesti na hrvatski jezik 

Međupredmetne teme:

goo C.3.2.

Doprinosi društvenoj solidarnosti.

odr A.3.2.

Analizira načela i vrijednosti ekosustava.

uku C.3.3.

3. Interes

Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju.

uku D.3.2.

2. Suradnja s drugima

Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.

pod B.3.2.

Planira i upravlja aktivnostima.

ikt A.3.2.

Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima.

ikt D.3.3.

Učenik stvara nove uratke i ideje složenije strukture

Učenici dobivaju nastavni listić s opisom zadatka i analitičkom tablicom. Učenici izrađuju web stranicu za ocjenu.

Analitička tablica - Wix


Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica