preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica

Login
Tražilica
Školsko zvono

"Vretence"

Filmska skupina

Lijina gajbica

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Jelovnik

Intervju s roditeljima
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 9. 2015.

Ukupno: 719575
Ovaj mjesec: 5806
Ovaj tjedan: 1414
Danas: 95
Office 365 za škole

Priručnik za Office 365 za škole

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OBAVIJEST
Autor: Mihajlo Obranović, 6. 8. 2014.

 

Obavještavamo sve zainteresirane građane da je Gradsko vijeće Grada Koprivnice na 11. sjednici dana 25. srpnja 2014. godine donijelo ODLUKU o ostvarivanju prava na (su)financiranje troškova nabave udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava za učenike osnovnih škola s područja Grada Koprivnice u školskoj godini 2014./2015. godini.

Dakle, svi učenici osnovnih škola s prebivalištem na području Grada Koprivnice imat će pravo na povrat sredstava za troškove nabave učenika, a ovisno o prihodima kućanstva, nastali troškovi financirat će se u potpunosti ili u određenom postotku.

Obrasci zahtjeva moći će se podići u školi u navedenom periodu, a bit će dostupni i u gradskom uredu za društvene djelatnosti i na gradskoj web stranici www.koprivnica.hr.

Matične osnovne škole će u svojim prostorima zaprimat zahtjeve od 18. kolovoza do zaključno 31. listopada 2014. godine u vremenu od 8-12h i od 16-17h svaki dan. Zaprimati će se samo potpuni zahtjevi.

Uz zahtjev je potrebno priložiti slijedeću dokumentaciju:

1.         dokazi o prebivalištu svih članova kućanstva (preslike važećih osobnih iskaznica ili uvjerenja o prebivalištu),

2.         dokazi o prihodima kućanstva ostvarenim u mjesecu travnju, svibnju i lipnju 2014. godine (platne liste, odresci od mirovina i slično.),

3.         dokazi o nezaposlenosti, statusu učenika ili redovnog studenta za radno sposobne članove kućanstva koji ne ostvaruju prihode (potvrda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, potvrde srednjih škola i fakulteta),

4.         dokaz o radnoj nesposobnosti člana kućanstva u radno aktivnoj dobi (rješenje Centra za socijalnu skrb, odnosno Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),

5.         potpisana izjava o broju članova kućanstva (nalazi se u sklopu zahtjeva koji će roditelj podići),

6.         potpisana izjava da učenik nije ostvario pravo na pomoć za (su)financiranje troškova nabave udžbenika temeljem drugih propisa (nalazi se u sklopu zahtjeva koji će roditelj podići),

7.         račun ili ugovor o podmirenju troškova nabave udžbenika, naslovljen na roditelja (skrbnika) učenika ili učenika,

8.         kopija kartice tekućeg računa na koji će se vršiti isplata.

Napominjemo kako su roditelji/skrbnici dužni kupiti udžbenike i sačuvati račun jer će se povrat sredstava vršiti isključivo temeljem priloženog računa ili ugovora o podmirenju troškova nabave udžbenika.

Izjave pod rednim brojem 5. i 6. nije potrebno ovjeravati kod javnog bilježnika.

Također, roditelji/skrbnici djece vojnih i civilnih invalida rata, kao i djece smrtno stradaloga, zatočenoga ili nestaloga hrvatskog branitelja, djece HRVI i djece umrlih HRVI, radi ostvarivanja prava na besplatne udžbenike, prvenstveno su se dužni javiti u Ured državne uprave Koprivničko-križevačke županije gdje će dobiti daljnje upute, a tek ukoliko ne ispunjavaju uvjete temeljem važećih propisa za navedene skupine, mogu se obratiti osnovnim školama.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju