« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Obavještavamo sve zainteresirane građane da je Gradsko vijeće Grada Koprivnice na 11. sjednici dana 25. srpnja 2014. godine donijelo ODLUKU o ostvarivanju prava na (su)financiranje troškova nabave udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava za učenike osnovnih škola s područja Grada Koprivnice u školskoj godini 2014./2015. godini.
Dakle, svi učenici osnovnih škola s prebivalištem na području Grada Koprivnice imat će pravo na povrat sredstava za troškove nabave učenika, a ovisno o prihodima kućanstva, nastali troškovi financirat će se u potpunosti ili u određenom postotku.
Obrasci zahtjeva moći će se podići u školi u navedenom periodu, a bit će dostupni i u gradskom uredu za društvene djelatnosti i na gradskoj web stranici www.koprivnica.hr.
Matične osnovne škole će u svojim prostorima zaprimat zahtjeve od 18. kolovoza do zaključno 31. listopada 2014. godine u vremenu od 8-12h i od 16-17h svaki dan. Zaprimati će se samo potpuni zahtjevi.
Uz zahtjev je potrebno priložiti slijedeću dokumentaciju:
1. dokazi o prebivalištu svih članova kućanstva (preslike važećih osobnih iskaznica ili uvjerenja o prebivalištu),
2. dokazi o prihodima kućanstva ostvarenim u mjesecu travnju, svibnju i lipnju 2014. godine (platne liste, odresci od mirovina i slično.),
3. dokazi o nezaposlenosti, statusu učenika ili redovnog studenta za radno sposobne članove kućanstva koji ne ostvaruju prihode (potvrda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, potvrde srednjih škola i fakulteta),
4. dokaz o radnoj nesposobnosti člana kućanstva u radno aktivnoj dobi (rješenje Centra za socijalnu skrb, odnosno Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
5. potpisana izjava o broju članova kućanstva (nalazi se u sklopu zahtjeva koji će roditelj podići),
6. potpisana izjava da učenik nije ostvario pravo na pomoć za (su)financiranje troškova nabave udžbenika temeljem drugih propisa (nalazi se u sklopu zahtjeva koji će roditelj podići),
7. račun ili ugovor o podmirenju troškova nabave udžbenika, naslovljen na roditelja (skrbnika) učenika ili učenika,
8. kopija kartice tekućeg računa na koji će se vršiti isplata.
Napominjemo kako su roditelji/skrbnici dužni kupiti udžbenike i sačuvati račun jer će se povrat sredstava vršiti isključivo temeljem priloženog računa ili ugovora o podmirenju troškova nabave udžbenika.
Izjave pod rednim brojem 5. i 6. nije potrebno ovjeravati kod javnog bilježnika.
Također, roditelji/skrbnici djece vojnih i civilnih invalida rata, kao i djece smrtno stradaloga, zatočenoga ili nestaloga hrvatskog branitelja, djece HRVI i djece umrlih HRVI, radi ostvarivanja prava na besplatne udžbenike, prvenstveno su se dužni javiti u Ured državne uprave Koprivničko-križevačke županije gdje će dobiti daljnje upute, a tek ukoliko ne ispunjavaju uvjete temeljem važećih propisa za navedene skupine, mogu se obratiti osnovnim školama.