2021-03-13 15:51:24 Primjena inovativnih metoda poučavanja: Obrnuta učionica Obrnuta učionica (eng. „flipped classroom“) je pedagoški pristup u kojem je tradicionalni pojam učenja u učionici preokrenut tako da učenici na temelju pripremljenog materija istražuju određenu temu. Na taj način, stječu znanje koje bi inače stjecali, a dodatnim zadacima ga produbljuju. Time se uloga učitelja mijenja prema ulozi voditelja i mentora koji potiče učenike na samostalno i samoregulirano učenje. Tema: Dostupne e-usluge u području odgoja i obrazovanja Ishod: D. 8. 1 učinkovito se koristi dostupnim e-uslugama u području odgoja i obrazovanja Odgojno obrazovni ishodi: Učenik će: prepoznati i opisati dostupne e-usluge u području odgoja i obrazovanja te svoj osobni identitet u sustavu AAi@EduHr. provesti postupak prijave/odjave primjenjujući savjete o zaštiti osobnih podataka. opisati elemente određene e-usluge, snalaziti se u određenoj aplikacijiIshodi na razini aktivnosti: učenik istražuje informacije putem interneta učenik prepoznaje osnovne obrazovne portale pomoću kojih može pronaći odgovarajuće informaciju učenik istražuje zadane pojmove učenik rješava zadane zadatke
Međupredmetne teme: ikt D.3.3. B.3.1.B Razlikuje i vrednuje različite načine komunikacije i ponašanja. B.3.2.C Prepoznaje i objašnjava svoje osobne i socijalne potencijale.
Učenici dobivaju nastavni listić sa zadanom temom i zadacima koje trebaju istražiti. Učenici se na ovaj način pripremaju za sljedeći sat informatike, kada ćemo obrađivati tu zadanu temu. |
Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica |