2021-03-13 15:51:24

Primjena inovativnih metoda poučavanja: Obrnuta učionica

Obrnuta učionica (eng. „flipped classroom“) je pedagoški pristup u kojem je

tradicionalni pojam učenja u učionici preokrenut tako da učenici na temelju

pripremljenog materija istražuju određenu temu.

Na taj način, stječu znanje koje bi inače stjecali, a dodatnim zadacima ga

produbljuju.

Time se uloga učitelja mijenja prema ulozi voditelja i mentora koji potiče

učenike na samostalno i samoregulirano učenje.

Tema: Dostupne e-usluge u području odgoja i obrazovanja

Ishod:

D. 8. 1 učinkovito se koristi dostupnim e-uslugama u području odgoja i obrazovanja

Odgojno obrazovni ishodi:

Učenik će:

prepoznati i opisati dostupne e-usluge u području odgoja i obrazovanja te svoj osobni identitet u sustavu AAi@EduHr. provesti postupak prijave/odjave primjenjujući savjete o zaštiti osobnih podataka. opisati elemente određene e-usluge, snalaziti se u određenoj aplikaciji

Ishodi na razini aktivnosti:

učenik istražuje informacije putem interneta učenik prepoznaje osnovne obrazovne portale pomoću kojih može pronaći odgovarajuće informaciju učenik istražuje zadane pojmove učenik rješava zadane zadatke

 

Međupredmetne teme:

ikt D.3.3.

B.3.1.B

Razlikuje i vrednuje različite načine komunikacije i ponašanja.

B.3.2.C

Prepoznaje i objašnjava svoje osobne i socijalne potencijale. 

 

Učenici dobivaju nastavni listić sa zadanom temom i zadacima koje trebaju istražiti. Učenici se na ovaj način pripremaju za sljedeći sat informatike, kada ćemo obrađivati tu zadanu temu.

Nastavni listić
 


Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica