U duhu povezivanja književnosti i likovne umjetnosti, učenici 5.e razreda naše škole sudjelovali su u likovnoj radionici posvećenoj velikanu hrvatske poezije – Dragutinu Tadijanoviću. Inspirirani njegovim stihovima, učenici su izrađivali kolaže koji su vizualno dočarali osjećaje, slike i poruke iz pjesnikovih djela.

Radionicu je u četvrtak, 16. listopada 2025., za učenike vodila Iva Stanko, prof. likovne umjetnosti u Gimnaziji „Fran Galović“ Koprivnica poznata i po svom umjetničkom brandu Gingerka Art.
Radionica je započela čitanjem i razgovorom o odabranim pjesmama D. Tadijanovića, posebno onima koje se bave prirodom, djetinjstvom i zavičajem – temama bliskim svakom osnovnoškolcu. Učenici su razmišljali o tome kako riječi mogu postati slike, a kako osjećaje pretočiti u boje, oblike i teksture.


Nakon književnog dijela, uslijedio je kreativni – izrada kolaža. Korišteni su različiti materijali: obojeni papir, tkanine, karton i drugi reciklirani elementi. Ova je radionica i jedna od brojnih aktivnosti kojima se ove godine bavimo kao eko-škola budući da nam je tema „Tekstil – Stara odjeća nova vrijednost”. Učenici su radili u skupinama te su imali zadatak izabrati stihove koji su ih posebno dotaknuli i prikazati ih kroz likovno izražavanje.

Nastajale su slike djetinjstva, motiva prirode, slavonskih ravnica – svega onoga što je Tadijanović ostavio kao trajni trag u svojoj poeziji. Posebno je bilo zanimljivo vidjeti kako su različiti učenici interpretirali stihove na potpuno drugačije načine.


Ova likovna radionica nije bila samo umjetnički izazov, već i prilika da učenici razvijaju osjetljivost na književno djelo, uče o važnosti kulturne baštine i izraze vlastite osjećaje na kreativan način. Na kraju radionice, svi su predstavili svoje radove koji će biti izloženi u školskom hodniku u sklopu velikog školskog projekta 120 godina Dragutina Tadijanovića.
Zahvaljujemo profesorici Ivi Stanko na suradnji, kao i svim učenicima na trudu, mašti i poštovanju koje su pokazali prema jednom od najvoljenijih hrvatskih pjesnika.
