Poštovani roditelji / skrbnici, poštovani učenici
s ciljem podizanja zaštite i sigurnosti u školskim ustanovama donesen je Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama. U nastavku možete pročitati osnovne smjernice iz Protokola uz prilagodbu specifičnostima naše škole, a u prilogu Vam je za čitanje dostupan cjelokupni Protokol.
- glavni sjeverni ulaz u školsku zgradu za učenike je otvoren od 7:00 do 7:55 sati, a u poslijepodnevnoj smjeni od 12:30 do 13:10 sati
- nakon početka nastave, ulaz u školsku zgradu se zaključava, a naknadni ulaz za učenike, roditelje, djelatnike, poslovne partnere i ostale goste moguć je uz najavu sukladno Uputama istaknutim na ulazu u školu
- svi ostali ulazi u školsku zgradu su zaključani, osim u iznimnim situacijama i uz prethodnu najavu
- tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske zgrade (iznimka su vanjske terase razredne nastave gdje učenici mogu izaći van isključivo uz pratnju učiteljica)
- tijekom velikog odmora učenicima osnovne škole nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora školske ustanove (ograđenog školskog dvorišta)
- roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu
- najava se radi mailom na elektroničku adresu učitelja/razrednika koja je objavljena na mrežnim stranicama škole ili telefonskim pozivom
- roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima i ostalim učiteljima obvezni su poštovati raspored koji objavljuje škola na mrežnim stranicama
- radnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove
- radnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe, a osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu
- u slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza
- radnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede:
- učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.)
- drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.)
- sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici tijekom održavanja nastave
- predmeti pogodni za nanošenje ozljeda ili drugi nezakoniti predmeti privremeno će se zadržati, a o njihovu pronalasku obavijestit će se ravnatelj, stručne službe, roditelji i policija kada su za to ispunjeni uvjeti za policijsko postupanje
- osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu
Ove smjernice vrijede od 7. siječnja 2025. godine.
Ravnatelj škole:
Krešo Grgac, prof.