« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Olimpijada čitanja projekt je poticanja čitanja kojeg provodi Knjižnica i čitaonica „Fran Galović“ Koprivnica u ljetnim mjesecima (od 24. lipnja do 31. kolovoza 2024.).
Projekt je pokrenut s ciljem podizanja svijesti učenika da pojam knjige i čitanja nije vezan samo uz obaveznu lektiru, već da je korisno i zabavno čitati u slobodno vrijeme.
Učenici OŠ „Braća Radić“ Koprivnica u projektu sudjeluju devetu godinu zaredom, a ove se godine u projekt uključilo 74 učenika 1. – 4. razreda (39 % svih sudionika Olimpijade).
U koprivničkoj dvorani Branimir 20. 10. 2024. održala se završna svečanost. Pred mnogobrojnim malim čitačima, njihovim roditeljima, učiteljima i knjižničarima, dodijeljene su medalje i diplome najuspješnijim čitačima, a diplome svim sudionicima.
Zlatne medalje dodijeljene su učenicima koji su pročitali 40 knjiga. Čak dvadeset učenika OŠ „Braća Radić“ Koprivnica primilo je zlatnu medalju: Ana Belčić, Saša Horvat, Sara Pintarić, Sofija Šandor, Mila Urbančić, Andro Alduk, Eva Babić, Nika Benotić, Tena Bodalec, Florijan Digula, Tin Farkaš, Izak Hontić, Sofia Hontić, Eva Kuretić, Sara Mandić, Margareta Tot, Nikola Petak, Jana Tucković, Dora Demeter i Maša Mandić.
Petoro učenika primilo je srebrnu medalju za pročitanih trideset knjiga i više: Klara Bencek, Ema Čiković, Branimir Kihas, Lucija Ferlindeš i Dorian Žeželj.
Dvanaestoro učenika primilo je brončanu medalju za pročitanih dvadeset knjiga i više: Borna Bračko, Barbara Digula, Lovro Šandor, Mia Marić, Klara Štauber, Jakov Veh, Helena Vukina, Hana Bencek, Iskra Kos, Noa Pintarić, Eva Novak i Rebeka Koščak.
Pohvaljeni su i nagrađeni i oni učenici koji su najviše komentirali knjige na mrežnoj stranici Olimpijade čitanja i oni koji su oduševili knjižničare Knjižnice i čitaonice „Fran Galović“ svojim dnevnicima čitanja.
Djeca su stekla bolje vještine čitanja, obogatila svoj rječnik, stekla samopouzdanje, a pritom je većina njih i zaista uživala u čitanju što je i cilj ovog ljetnog izazova čitanja zabavnih knjiga.
Adrijana Hatadi, školska knjižničarka