« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učiteljica Vesna Petrušić održala je predavanje Matematičke aktivnosti u razrednim projektima na Mentorskom danu Školsle knjige, održanom 8. listopada 2024. godine.
U predavanju su bila prikazana dva primjera dobre prakse (projekt Naša imena u 2. razredu i projekt Koliko nas ima u školi? u 3. razredu) kojima je učiteljica željela pokazati kako svaki učitelj može nadograditi svoje ideje prema prijedlozima i primjerima iz udžbeničkih kompleta Moj sretni broj 2 i Moj sretni broj 3, a u skladu sa ciljevima razrednog projekta, te sposobnostima i interesima učenika.
Učiteljica je prikazala sve etape provedbe istraživačkog rada: postavljanje problemskog pitanja / pretpostavke, prikupljanje, obrada i analiza podataka, predstavljanje rezultata rada i refleksija. Naglasila je da su učenici motivirani za rješavanje matematičkih projektnih zadataka, osobito ako se tiču tema iz njihove svakodnevice, jer im se pruža mogućnost primjene prethodno stečenih znanja i vještina ne samo iz matematike već i iz više područja učenja.