« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dio učenika petih razreda danas je, u srijedu 20. travnja, prvi puta koristilo Skype u sklopu nastave engleskog jezika.
Skype kao program za brzo internetsko komuniciranje poznat je gotovo svima, no možda je manje poznato da ga učitelji širom svijeta često koriste u nastavi te imaju web stranice na kojima nude različite teme i sadržaje za suradnju i komunikaciju. Osmislili su i Mystery Skype – igru pogađanja lokacija sudionika Skypa, a sve s ciljem obogaćivanja nastavnog gradiva i unapređivanja komunikacije na engleskom jeziku.
Učenicima su prethodno objašnjena pravila Mystery Skypa: unaprijed osmišljenim DA/NE pitanjima pokušava se odrediti odakle dolaze sugovornici. Učenici naizmjence postavljaju i odgovaraju na pitanja te se međusobno pokušava odrediti lokacija sugovornika.
Napravljena je i simulacija pa su učenici, na engleskom, naravno, pogađali zemlju koju je zamislila teacher, a onda su dva učenika zamislila gradove u svijetu iz kojih dolaze te smo ih pomoću online karte pogađali.
Učenici su na raspolaganju imali geografske atlase te online karte.
Disciplinirano prateći pravila, 15-ak je učenika danas po prvi puta igralo Mystery Skype s drugim učenicima. Otkrivali su odakle dolaze sugovornici i u tome bili uspješni te su ubrzo pogodili da su sugovornici učenici šestih razreda OŠ „Vladimir Nazor“ iz Križevaca sa svojom učiteljicom engleskog jezika Gordanom Novak koja već nekoliko godina koristi Skype u nastavi.
Dogovorene su i neke buduće suradnje i posjeti.
Svi učenici su bili vrlo aktivni i zainteresirani te nisu krili oduševljenje novim iskustvom.
Prvo pitanje po završetku Skype susreta bilo je: „Kada ćemo opet Skypati?“
Teacher Natalija Flamaceta Magdić