« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učiteljica povijesti Lidija Molnar imala je priliku sudjelovati u radionici Collaborative school development koja se održala u Bruxellu 6. i 7. listopada.
Odlazak na usavršavanje omogućio je eTwinning program koji se provodi unutar Erasmus+ programa Agencije za mobilnost i programe Europske unije. Radionicu je provela organizacija European Schoolnet čije je središte u Bruxellesu, a okuplja tridesetak ministarstava školstva iz Europe. Mjesto održavanja bila je tzv. učionica budućnosti odnosno Future Classroom Lab, u kojoj svatko dobije želju za što većom primjenom novih tehnologija u nastavi. To je upravo bila i tema radionice na kojoj je sudjelovalo 24 učitelja iz različitih europskih zemalja. Naime, istraživanja su pokazala kako se informatičke tehnologije u školama primjenjuju samo u okviru pojedinih predmeta te ih primjenjuju učitelji koji su većinom entuzijasti i prate trendove novih tehnologija. Cilj je da u budućnosti što više učitelja upotrebljava dostupne tehnologije, da učenici što više razvijaju informatičke kompetencije i ne samo na satovima informatike, nego na svim predmetima. Također, jedan od ciljeva je da se učitelji, učenici i škole što više međusobno povezuju i razmjenjuju svoja znanja i iskustva, a upravo jedan od takvih portala za suradnju među školama je i eTwinning portal. Osim samog stručnog usavršavanja, povezivanja i razmjenjivanja iskustava s kolegama iz Europe, sudionici su imali priliku razgledati grad Bruxelles i boraviti u središtu Europske unije.