« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Potaknuti idejom da motiviraju članove školskih knjižnica na čitanje i što češće druženje s knjigom, školski su knjižničari prošle školske godine (2011./2012.) započeli s provedbom regionalnog projekta za poticanje čitanja Čitanjem do zvijezda. Organizatori ovog projekta su udruga Hrvatska mreža školskih knjižničara te županijska stručna vijeća pet županija sjeverozapadne Hrvatske: Koprivničko – križevačke, Bjelovarsko - bilogorske, Varaždinske, Međimurske i Krapinsko – zagorske.
Projekt je osmišljen kao natjecanje u znanju i kreativnosti kojim se nastoji potaknuti učenike na čitanje s razumijevanjem, kritički osvrt, istraživanje te na kreativnost jer je učenje na taj način najučinkovitije.
Natjecanje se odvija u dvije kategorije: provjera znanja na temelju pročitanosti zadanih knjiga te ocjenjivane plakata izrađenih također na zadanu temu.
Prošlogodišnja tema projekta bila je kriminalistički roman, a ove školske godine (2012./2013.) tema je bila suvremeni roman za mlade. Učenici su odgovarali na pitanja na temelju četiri pročitana romana: Ž. Hercigonja: Tajni leksikon, B. Primorac: Maturalac, J.Tihi-Stepanić: Imaš fejs? i J. Bitenc: Twist na bazenu, a u kreativnom dijelu natjecanja izrađivali su i predstavljali svoje propagandne plakate.
Na regionalnom natjecanju koje se održalo na Visokoj tehničkoj školi u Bjelovaru 19. ožujka 2013. od deset škola iz pet županija oba prva mjesta (i u natjecanju u znanju i u izradi plakata) osvojile su učenice iz Koprivničko - križevačke županije. Ekipa OŠ „Braća Radić“ Koprivnica (koju su činile učenice Emilija Sinjeri, Mirna Marjanović i Leonarda Vrban, njihova mentorica Ines Vađunec te školska knjižničarka Adrijana Hatadi) proglašena je najuspješnijom u testu znanja, a za najuspješniji plakat proglašen je onaj učenice Elene Tuba iz OŠ Molve čiji je mentor bio učitelj likovne kulture Darko Markić.
Bilo je to zaista lijep dan proveden u međusobnom druženju učenika, ali i u druženju s knjigom, knjižnicama i knjižničarkama. Knjiga je poticala na razgovor, a razgovori su imali informativnu, edukativnu i posebice terapeutsku vrijednost. Ovo druženje uz knjigu jedan je aspekt promjene koji vodi širem obrazovanju i rastu duha naših učenika.