« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu projekta „Znanje kao dar“ koji se provodi u tri gradske osnovne škole započela je edukacija učitelja, nastavnika i stručnih suradnika.
Na učiteljskim vijećima u sve tri osnovne škole predavanje o aktualnim spoznajama o darovitosti, osobinama, prepoznavanju i oblicima rada s darovitim učenicima održala je Dr. sc. Vesna Vlahović-Štetić, profesorica na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu.
Osim toga, sedmeročlani timovi za darovite iz sve tri škole, koje čine učitelji i stručni suradnici, dodatno se educiraju o ovoj temi. Edukacija je usmjerena na izradu i provođenje individualiziranih programa za darovite učenike te korištenje didaktično-edukativne opreme za rad s darovitima koja je u okviru projekta osigurana za sve tri osnovne škole.
Naša škola domaćin je u prva dva ciklusa radionica. Do sada je održana edukacija o metodologiji prepoznavanja i procjenjivanja darovitih učenika, a slijedi ciklus o posljedicama selekcijskog procesa te načinima i oblicima rada s darovitim učenicima. Predavanja i radionice održavaju se u dvije manje skupine po desetak članova, a vode ih psihologinje Vesna Vlahović-Štetić i Nina Pavlin-Bernardić.
O kvaliteti edukacije govori podatak da ih provode eminentne stručnjakinje na području edukacijske psihologije. Vesna Vlahović-Štetić redovna je profesorica na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a njen višegogodišnji znanstveni i stručni rad vezan je između ostalog uz obrazovanje darovitih učenika te psihologiju učenja i poučavanja matematike. Dr. sc. Nina Pavlin-Bernardić docentica je na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta i Odjelu za psihologiju Hrvatskih studija u Zagrebu. Njeno područje stručnog interesa i rada je također edukacijska psihologija.