preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica

Login
Školsko zvono

"Vretence"

Filmska skupina

Lijina gajbica

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Jelovnik

Intervju s roditeljima
Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 9. 2015.

Ukupno: 719232
Ovaj mjesec: 5463
Ovaj tjedan: 1071
Danas: 16
Office 365 za škole

Priručnik za Office 365 za škole

Događajnica
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Državni stručni skup nastavnika matematike
Autor: Mara Grašić, 15. 9. 2018.

"Inovativna nastava matematike" državni je skup nastavnika matematike kojeg organiziraju Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku - Odjel za matematiku, Udruga matematičara Osijek i Agencija za odgoj i obrazovanje.


Cilj  skupa je utemeljiti tradiciju i tako direktno utjecati na cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika ,redovito pružajući uvid u suvremene metodičke pristupe  u nastavi matematike.

Osim toga, organizacijom ovog  i budućih stručnih skupova želja je potaknuti razmjenu iskustava i suradnju među učiteljima  i nastavnicima matematike u Republici Hrvatskoj te na taj način utjecati na razvoj modernih metoda poučavanja i poduprijeti njihov rad usmjeren na popularizaciju matematike.

Na ovogodišnjem skupu osam je pozvanih predavača kroz zanimljive teme predstavilo svoju inovativnost i svoja iskustva u poučavanju matematike.

Osim tih predavanja održano je čak dvadeset kratkih i trinaest  radionica pod vodstvom osnovnoškolskih, srednjoškolskih i sveučilišnih nastavnika - ljudi koji "žive" nastavu matematike i svakodnevno se susreću s metodičkim izazovima poučavanja.

Radionicu "Domaću zadaću volim ja" održale su  Ksenija Varović, Željka Hanžek i Mara Grašić

Osim suradnje između tri škole, cilj je bio pokazati kako svakog učenika razrednog odjela naučiti samostalnosti u pisanju domaćih zadaća, te na taj način prilagoditi domaću zadaću pojedinom učeniku.

Nakon kraćeg izlaganja sudionici su izradili i vrednovali domaće zadaće s naglaskom na  diferencijaciju (s konkretnim primjerima) po usvojenoj nastavnoj cjelini ili nastavnoj jedinici.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju