« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu projekta "Znanje kao dar" održana je edukacija o poticanju kreativnosti u nastavi koju su održali Ksenija Ranogajec Benaković, Tomislav Godlin i Bojan Branisavljević, psiholozi koji rade s darovitom djecom predškolskog i školskog uzrasta u zagrebačkoj udruzi „Vjetar u leđa". Namijenjena je svim učiteljima razredne nastave i članovima timova za rad s darovitima koji sudjeluju u projektu iz sve tri gradske osnovne škole.
Uvodno predavanje odnosilo se na prepoznavanje i razumijevanje potreba različitih profila darovite djece, osobito one koja postižu rezultate ispod svojih mogućnosti ili su s dvostrukim posebnim potrebama te uz darovitost imaju i neku teškoću.
Na radionici je razmatrana kreativnost kao vještina koja se može razvijati. Učesnicima je prezentirano nekoliko tehnika koje mogu primijeniti u nastavi, a mogli su ih sami isprobati.
Istraživanja pokazuju da su kreativnost i inovativnost danas ključne vještine za uspjeh u većini zanimanja, a njihova će važnost u budućnosti sve više rasti. Očekuje se da vještina kreativnosti mora dobiti odgovarajući prostor u obrazovnom sustavu.
Zanimljivo je da stručnjaci predviđaju da će trećina, ponegdje čak i polovica postojećih poslova nestati do 2035. godine. Poslovi koji će “preživjeti” imali bi jednu dominantnu zajedničku karakteristiku - kreativnost.