Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica

Lijina gajbica

Jelovnik

Intervju s roditeljima
Ispis statistike od 29. 9. 2015.

Ovaj tjedan: 1937
Office 365 za škole

Priručnik za Office 365 za škole

Događajnica
Planinarska skupina osvojila planinu Klek!
Autor: Mihaela Petersdorfer Ramaj, 29. 9. 2019.

Naši neustrašivi učenici osvojili su 1182m nadmorske visine!

Spremni za pokret, okupili smo se pred školom 28. rujna u 7:00h. Ondje nas je čekao autobus i vodič, gosp. Boris Majerus iz HPD-a Bilo. Uz kratko zaustavljanje, došli smo do odredišta, veličanstvenog diva Kleka, uz kojeg se vežu razne legende. Jedna od njih govori kako je diva okamenio bog Svarun, te ga vještice pokušavaju probuditi. Drugi naziv za planinu je i Vještičja planina. U podnožju planine nalazi se grad Ogulin, poznat po književnici Ivani Brlić Mažuranić.

Uspon je bio zahtjevan, a učenici i učenice pokazali su zavidnu snagu i koncentraciju. Teren je bio isprepleten korijenjem, kamenjem i stijenama. Vrijeme je bilo vjetrovito, ali bez značajnijih padalina. Na planinu Klek teško je doći, jer od 365 dana u godini, čak preko 200 dana pada kiša ili druge oborine. Iako planirani teren  tijekom prošle školske godine, odgođen je čak dva puta zbog vremena. Ovaj put došli smo u pravo vrijeme! Osim nas, vrh su osvajala i druga planinarska društva. U pohod na vrh krenuli smo u 10:40. U 12:20 osvojili smo Mali Klek (Klečicu) na 1000m nadmorske visine, i okrijepili se u planinarskom domu. Za to vrijeme naš je vodič otišao na vrh izvidjeti jačinu vjetra i prohodnost, kako bismo napravili plan težeg dijela uspona i osigurali uvjete za uspon. Nakon penjanja uz pomoć užeta i još malo truda, osvojili smo vrh, u 14:15. Na heliodromu smo se fotografirali i uživali u zasluženom pogledu!

Nakon fotografiranja slijedio je spust sa Velikog Kleka do planinarskog doma, gdje smo popili šalicu planinskog čaja, pojeli preostale sendviče iz ruksaka, te čvrsto svezali vezice na gojzericama za zadnji dio puta. Spust su naši učenici velikom brzinom svladali! U 16:10 sišli smo s Kleka. Pri povratku smo navratili u Burger King, a u Koprivnicu smo stigli u 20:15h, umorni, ali oduševljeni! Na fotografijama možete vidjeti našu pustolovinu zvanu "Klek"!

Posebno zahvaljujemo našem povjereniku iz HPD-a Bilo, vodiču gosp. Borisu Majerusu, koji je pokazao izrazite vještine iskusnog planinara, i još jednom potvrdio da smo u sigurnim rukama!