preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica

Login
Školsko zvono

"Vretence"

Filmska skupina

Lijina gajbica

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Jelovnik

Intervju s roditeljima
Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 9. 2015.

Ukupno: 668298
Ovaj mjesec: 1215
Ovaj tjedan: 1971
Danas: 95
Office 365 za škole

Priručnik za Office 365 za škole

Događajnica
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
39. Smotra dječjega kajkavskog pjesništva "Dragutin Domjanić" - Sveti Ivan Zelina 2019.
Autor: Vesnica Mlinarić, 28. 10. 2019.

U subotu 26.10.2019. održana je 39. Smotra dječjega kajkavskog pjesništva "Dragutin Domjanić" - Sveti Ivan Zelina 2019.


Na Poziv Pučkog otvorenog učilišta Sv. Ivan Zelina za sudjelovanje na 39. Smotri odazvalo se 75 osnovnih škola s područja Republike Hrvatske s ukupno 400 učeničkih radova. Ocjenjivačko povjerenstvo u sastavu dr. sc. Ivo Kalinski, dr. sc. Božica Pažur te Štefica Kamenarić-Filipović, dr. med., za objavu u zbirci "Oblok, oblaki" odabralo je 79 radova od kojih su 33 predložena za javnu izvedbu na završnom događanju Smotre 26.listopada u Sv. Ivanu Zelini.

Među literarnim radovima koji su izabrani za javnu izvedbu je i rad "Cukor" koji je napisala učenica 2.c razreda, Zana Čičin-Mašansker. Zanina mentorica i učiteljica je Vesna Mlinarić. Zana je bila izvrsna i dobila veliki pljesak publike.

U zbirci su otisnuti likovni radovi učenika naše škole koji su bili izloženi u galeriji Učilišta:

Ena Čičin-Mašansker, 2.c (mentor Vesna Mlinarić)

Dorijan Matijaško, 4.b (mentor Marija Petras)

Laura Žganec, 4.b (mentor Marija Petras)

Pokrovitelji smotre su Ministarstvo kulture Republike Hrvatske i Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske.

 

Učiteljica Vesna Mlinarić

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju