preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica

Login
Školsko zvono

"Vretence"

Filmska skupina

Lijina gajbica

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Jelovnik

Intervju s roditeljima
Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 9. 2015.

Ukupno: 666337
Ovaj mjesec: 6954
Ovaj tjedan: 10
Danas: 10
Office 365 za škole

Priručnik za Office 365 za škole

Događajnica
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Listići za poticanje čitanja 2
Autor: Vesna Petrušić, 23. 11. 2021.

Školska knjiga d. d. Zagreb tiskala je Listiće za poticanje čitanja 2, autorice Vesne Petrušić, učiteljice razredne nastave naše škole. Ovih dana listići su podijeljeni učiteljicama i učiteljima, članovima kluba 5+, u svim školama u Hrvatskoj.


Evo i uvodne riječi autorice:

„Kap probuši kamen tako što padne ne dva puta, nego mnogo puta; tako i čovjek postane mudar kad pročita ne dvije, nego mnogo knjiga.” (latinska izreka)

Proučavajući sklonosti svojih učenika i prateći njihovu znatiželju, rad i napredak njihovih individualnih sposobnosti, smišljala sam nastavne listiće i spojila ih u Listiće za poticanje čitanja 2. Svojom koncepcijom ti su listići svojevrstan nastavak Listića za poticanje čitanja 1.

Iznimno je važna zadaća svih nas učitelja svakodnevno, od najranije školske dobi, upozoravati učenike na korist od čitanja – ono pomaže u stjecanju informacija, poboljšava koncentraciju, potiče na razmišljanje, obogaćuje rječnik, poboljšava sposobnost pisanja, umanjuje stres, razvija stvaralaštvo, poboljšava pamćenje, pridonosi razvoju mozga, utječe na uspjeh u školi. Svi znamo da se istinsko učenje, uz pomoć osobnog iskustva, ostvaruje samostalnim učenjem kojim učenik aktivno istražuje, spoznaje svijet oko sebe, promišlja, zaključuje i primjenjuje naučeno u svakidašnjem životu. Samostalnim čitanjem i rješavanjem raznovrsnih zadataka u ovim listićima (istraživanje i otkrivanje značenja riječi, izražavanje razumijevanja pročitanog teksta crtežom/slikom/riječju, dopunjavanje rečenica, razvrstavanje ili povezivanje pojmova, odgovaranje na pitanja, pronalaženje riječi sličnog ili suprotnog značenja, jezične igre…) učenici će razvijati sposobnost uočavanja, analiziranja, uopćavanja, uspoređivanja, analogije, stvaralačkog izražavanja, obogaćivat će rječnik i njegovati čitateljske navike.

U ovim nastavnim listićima, namijenjenim učenicima drugog razreda, nastojala sam ponuditi privlačne i izazovne sadržaje za kojima će učenici rado posegnuti i u slobodno vrijeme te uživati u samostalnom učenju otkrivanjem.                                                                                                                                   učiteljica Vesna





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju