« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 6.a i 6.d razreda sudjelovali su na dvodnevnoj terenskoj nastavi pod nazivom „Istarska priča“.
Uz razrednice Anu Jelić i Lidiju Petras u pratnji učenika bile su i učiteljice Petra Rožmarić i Irena Karas. Prvo odredište na putovanju bilo je mjesto Svetvinčenat. Tamo su uz stručno vodstvo učenici posjetili kaštel Morosini Grimani te su imali priliku sudjelovati i zaigrati neku od brojnih ponuđenih interaktivnih igara u novo uređenom muzeju u sklopu kaštela. Učenici su na zanimljiv način ponovili povijesne prilike i neprilike naših naroda za vrijeme renesanse, ali i kasnijih razdoblja. Upoznali su i raznovrsne oblike oružja koje se koristilo u to vrijeme, a imali su prilike i obući neke dijelove viteške opreme. Nakon prezentacija i upoznavanja opsadnih sprava uputili smo se u mjesto Nova Vas te posjetili jamu Baredine. U pratnji lokalnog vodiča, učenici su zajedno sa svojim učiteljicama posjetili jamu Baredine te vidjeli endemsku vrstu koja živi u Jami, čovječju ribicu te su na taj način upoznali dio bogate raznolikosti naše faune. U Rovinju su učenici razgledali centar grada i crkvu sv. Eufemije te saznali brojne zanimljivosti o tom istarskom gradiću.
Drugi dan bio je predviđen za upoznavanje grada Pule, njezinog povijesnog i kulturnog značaja te razgled pulske Arene. Nakon Arene, učenici su razgledali Herkulova vrata, Slavoluk Sergijevaca, Forum, Augustov hram te vijećnicu. U popodnevnim satima posjetili su Nacionalni park Brijuni gdje su učenici upoznali otok kroz vožnju eko vlakićem te razgledali safari u kojem se nalaze brojne životinje,među najzanimljivijim su svakako slonica Lanka te kakadu Koki. Posjetili su muzej, zbirku prepariranih životinja, arheološko nalazište, crkve te interaktivni muzej koji je uređen 2015. godine u kojem se mogu saznati najzanimljivije povijesne i kulturološke znamenitosti otoka, te naučiti sve o njegovom postanku, biljnim i životinjskim vrstama, ali i značajnoj ulozi Roberta Kocha, nobelovca zaslužnog za „čišćenje“ otoka od malarije. Uz sadržajna i edukativna dva dana terenske nastave učenici su se zabavili u disku klubu tijekom večernjih sati i imali prilike družiti se s vršnjacima iz Dalmacije.
Lidija Petras