Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica

Lijina gajbica

Jelovnik

Intervju s roditeljima
Ispis statistike od 29. 9. 2015.

Ukupno: 672095
Office 365 za škole

Priručnik za Office 365 za škole

Događajnica
Planinarska sekcija osvojila vrh Kapovac, 792 mnv
Autor: Mihaela Petersdorfer Ramaj, 16. 10. 2022.

Ostvarili smo pohod na još jednu slavonsku goru, Krndiju. Osvojili smo vrh Kapovac te posjetili Stari grad Orahovicu i Ružicu grad.

U subotu, 15. listopada 2022., u 7:00 sati ujutro, krenuli smo autobusom prema Krndiji. Nakon jedne pauze nastavili smo put. U 10 sati stigli smo na polazišnu točku za planinarenje, blizu naselja Duzluk. Jutarnja magla ustupila je mjesto vedrom nebu i sunčevim zrakama koje su nas pratile tijekom cijeloga dana.

Prvi dio puta bio je jednostavniji i lakši. Činilo se da ćemo bez problema razgledati Krndiju. Uz put smo pratili i bike rutu na kojoj su trenirali bikeri, što nam je bilo posebno zanimljivo, pa smo povremeno bili publika i podrška sportašima. Oko podneva smo došli do najvišeg vrha, Kapovca, 792mnv. Napravili smo dužu pauzu. Okrijepili se, pogledali s vidikovca Papuk i Krndiju, fotografirali se, te otisnuli planinarski žig.  Uslijedio je teži dio staze, spust. Nizbrdo je bilo vrlo izazovno hodati zbog rahle zemlje.  No, pod budnim okom našega vodiča i članova HGSS-a, uspješno smo svladali čak 3 sata silaska. Pristup Starom gradu Orahovica bio je zanimljiv, prepun puteljaka i penjanja preko kamenja, ponekad i četveronoške. Nakon kraćeg i avanturističkog penjanja do ostataka gradine, uslijedila je zaslužena pauza. Nastavili smo spust i nakon sat i pol ugledali Ružicu grad, impozantni prizor koji nas je nagradio za sve korake i umor cijeloga dana. Malo smo razgledali, fotografirali, čitali s ploča poučne staze, okrijepili se, odmorili i nastavili spust poučnim dijelom staze prema Orahovačkom jezeru. Dolaskom do jezera primijetili smo da je isušeno i u periodu rekonstrukcije, a oko njega dizalice i razni strojevi, gradilište. Malo dalje čekao nas je autobus, te smo krenuli prema Koprivnici. Napravili smo jednu pauzu i u Koprivnicu smo stigli u 19:15 sati.

Zahvaljujemo vodiču gosp. Borisu Majerusu iz HPD-a „Bilo“ i članovima HGSS-a, uz koje smo sigurno ostvarili planirani teren, kao i ravnatelju škole, gosp. Kreši Grgcu, na logističkoj podršci.