« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 4. razreda PŠ Starigrad 18. 10. bili su na izvanučioničkoj nastavi u Zagrebu kako bi upoznali glavni grad, njegovu prošlost i kulturno-povijesne spomenike.
Razgledali smo Botanički vrt instituciju koja posjeduje dokumentiranu zbirku živih biljaka i izložena je javnosti. Učenici su upoznali pravila ponašanja koja štite i čuvaju nasade i naučili da botanički vrtovi nisu javni parkovi, već ‘muzeji na otvorenom’.
U Zagrebačkom kazalištu lutaka gledali smo predstavu Zagrebački vremeplovci. Kroz zabavne scenske slike s lutkama koje mogu sve, pa i putovati kroz vrijeme, uz najljepše pjesme o gradu Zagrebu, koje uživo izvodi ansambl predstave, od prapovijesnih vremena pa sve do ne tako daleke prošlosti, upoznali su povijesne osobe, legende i prijelomne trenutke koji su formirali obrise današnjega Zagreba.
Slijedio je razgled grada u kojem su učenici upoznali Zagreb danas – kulturno, znanstveno, obrazovno, zdravstveno središte. Razgledom Trga bana Jelačića , Zagrebačke katedrale, Dolca, Kamenitih vrata, Kule Lotrščak te recitirajući pjesme i govoreći legende o Zagrebu istražili su povijest Zagreba. Posjetom Markovom trgu opisali su organiziranost Republike Hrvatske ( Sabor i Vlada RH ) te ga upoznali kao političko središte.
Posjetili smo Muzej grada Zagreba koji istražuje, čuva i prezentira povijest grada Zagreba. Učenicima su predstavljane osobitosti i ključne točke razvoja grada Zagreba kroz raznovrsnost sadržaja ( Kaptol, Gradec, Medvedgrad, Zagrebačka katedrala, Crkva sv. Marka , Ban Jelačić, Donji grad ) u skladu s njihovim uzrastom.