« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U petak, 21. travnja 2023., učenici 6.b i 6.e razreda su u pratnji svojih razrednica Ivane Pintarić i Ines Vađunec te učiteljice matematike Marijane Lokotar i učiteljice likovne kulture Kristine Ružić Spitek posjetili Ogulin i Karlovac.
Ova zanimljiva i poučna terenska nastava počela je dolaskom u zavičaj bajke – Ogulin. Jedan od poticaja ovom posjetu bio je i projekt Svijet bajki Ivane Brlić-Mažuranić u koji su uključeni učenici 6.e razreda. Po dolasku u Ogulin slijedio je kratki obilazak grada i posjet Đulinom ponoru, a nakon toga smo obišli Zavičajni muzej i Kuću bajki Ivane Brlić-Mažuranić. Posjetom tima dvama muzejima proširili smo svoja znanja o povijesti Ogulina, ali i književnoj ostavštini hrvatskog Andersena. Učenici su pokazali veliko znanje o samoj temi, aktivno su sudjelovali u nizu interaktivnih kvizova i igara te su saznali pregršt zanimljivosti od samoga vodiča, poznatog Malika Tintilinića.
Slijedilo je slobodno vrijeme za odmor i okrijepu te obilazak ogulinskog mora - akumulacijskog jezera Sabljaci gdje su učenici uživali u igri i opuštajućoj šetnji. Slijedio je posjet sljedećem gradu na našem planu puta, a to je grad na četiri rijeke, Karlovac. Ondje smo posjetili dvorac Dubovac koji spada među najljepše i najbolje sačuvane spomenike feudalnog graditeljstva u Hrvatskoj. Ime nosi po hrastovoj šumi koje je okruživala sam dvorac. Učenici su obišli sve katove dvorca na kojima su saznali priče i crtice iz povijesti toga kraja, a najveće je oduševljenje izazvao vidikovac na samom vrhu dvorca s kojeg se pruža predivan pogled na cijeli Karlovac. Na kraju našeg putovanja posjetili smo slatkovodni akvarij Aquatika gdje smo saznali da nijedna europska zemlja nema tako raznolike i očuvane rijeke kao Hrvatska. Naše rijeke su ogromno, ali još uvijek nedovoljno otkriveno blago. Sam akvarij predstavlja floru i faunu hrvatskih rijeka i jezera, geološku prošlost, tradicijsku kulturu i povijest porječja četiriju karlovačkih rijeka – Korane, Kupe, Mrežnice i Dobre. Učenici su postavljali brojna pitanja te uživali u samom posjetu koji su izdvojili kao najbolji dio terenske nastave.
Učenici su bili izuzetno zadovoljni viđenim, naučili su mnogo novih i korisnih stvari, bolje upoznali gorski dio Hrvatske te proveli predivan dan u lijepom druženju i zabavi.
Ines Vađunec