« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 3. i 4. razreda PŠ Starigrad bili su 6. i 7. lipnja na terenskoj nastavi u Istri.
Posjetili su zvjezdarnicu u Višnjanu gdje su u uvodnom predavanju saznali sve o Sunčevom sustavu, astroidima, meteorima i metoritima. Obišli su kupolu teleskopa i saznali glavnu zadaću zvjezdarnice, a to je praćenje malih tijela Sunčeva sustava. Nažalost vremenske prilike nisu dopustile promatranje Sunca teleskopom.
Slijedio je razgled jame Baredine. Vidjeli su četiri bogato ukrašene dvorane do dubine 60 m . Jama je riznica stalagmita i stalaktita, podzemnih skulptura realiziranih strpljivim radom vode ( desetak metara dugačke visoke zavjese, vrlo realističan kip Bogorodice, tijelo pastirice Milke, kosi toranj iz Pise, snješko-lučonoša ). Posebna zanimljivost podvodnog jezera je čovječja ribica.
U Poreču su razgledali srednjovjekovnu baroknu jezgru i posjetili Eufrazijevu baziliku.
Na kraju napornog dana slijedilo je kupanje i odmor u hotelu.
Drugog dana nastavili su upoznavanje kulturno – povijesnih znamenitosti u Puli. Razgledali su Arenu, obišli Herkulova vrata, Slavoluk Sergijevaca, Forum, Augustov hram, gradsku vijećnicu.
Vožnja brodom dovela ih je na posljednju destinaciju Nacionalni park Brijuni. Razgledali su Veli Brijun panoramskim vlakom i pješice : zoo vrt na otvorenom ( ljame , zebre, antilope ), brijunski mediteranski vrt, istarsku maslinu koja je zasađena na tom mjestu prije 1600 godina, arheološko nalazište, muzej, zbirku prepariranih životinja, fazaneriju.
S ovog putovanja ponijeli su mozaik predivnih sličica Istre, kulturno –povijesnih spomenika, prirodnih ljepota, druženja, zabave i prijateljstva.