preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica

Login
Školsko zvono

"Vretence"

Filmska skupina

Lijina gajbica

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Jelovnik

Intervju s roditeljima
Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 9. 2015.

Ukupno: 719234
Ovaj mjesec: 5465
Ovaj tjedan: 1073
Danas: 18
Office 365 za škole

Priručnik za Office 365 za škole

Događajnica
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Postcrossing
Autor: Natalija Flamaceta Magdić, 11. 6. 2023.

 

Ove je godine s ponosom stavljena točka na i četverogodišnjem projektu pisanja razglednica koji je započet školske godine 2019./2020. s učenicima, danas polaznicima osmog razreda.


Postcrossing je međunarodni projekt baziran na slanju i primanju razglednica. Kako Postcrossing funkcionira? Nakon registracije na službenu stranicu Postcrossinga, računalo nasumično bira primatelja razglednice kojem se, u određenom vremenskom roku, mora poslati razglednica. Sadržaj razglednice je izboran.

Projekt je osmislio Paulo Magalhães, student iz Portugala 2005. godine. Broj ljudi uključenih u Postcrossing projekt je trenutno 804 232, a oni pišu iz 211 zemalja. Do sada je poslano 72 161 078 razglednica koje su proputovale 364,238,459,483 km što je udaljenost jednakoj 9 088 920 krugova oko Zemlje.

Naši osmaši su tijekom četiri godine napisali i poslali 105 razglednica, a primili čak njih 107. Osim na engleskom jeziku, učenici su razglednice pisali i na francuskom i na njemačkom jeziku ukoliko su im odredište bile zemlje gdje se govore ti jezici. Učenici su pisali o svojim hobijima, Koprivnici i Hrvatskoj.

Razglednice smo nastojali povezati s gradivom koje su učenici radili pa su tako opisivali najpoznatije građevine iz zemalja iz kojih su stigle razglednice, koristili smo komparaciju pridjeva u usporedbi po dva mjesta iz kojih su stigle, istraživali kulturološke zanimljivosti zemalja iz kojih su stigle razglednice te su istraživali običaje vezane za Valentinovo u tim zemljama.

Izrađene projekte učenici su usmeno izlagali te su na taj način, osim vještine pisanja, unapređivali i vještinu govorenja, a pri istraživanju sadržaja i vještinu čitanja te digitalne kompetencije kao i kreativnost.

Pri završetku projekta učenici su izrađivali društvene igre po izboru poput memory zastava i naziva država te glavnih gradova i država odakle su stigle razglednice, memory znamenitosti i naziva mjesta i država, board games (igre na ploči) s pitanjima o zanimljivostima i građevinama iz zemalja odakle su stigle razglednice.

Postcrossing je bio dio i sata likovne kulture gdje su učenici u likovnoj tehnici po izboru slikali ili crtali jedno od mjesta ili znamenitosti određenog mjesta iz kojeg su stigle razglednice.

Svi planirani ishodi (napisati razglednicu, koristiti strani jezik u stvarnim situacijama, istraživati informacije o mjestima i zemljama iz kojih smo primili te u koje smo slali razglednice, opisati razglednicu, usporediti kulture zemalja odakle su primljene razglednice s Hrvatskom) ostvareni su u potpunosti.

Projekt će se nastaviti i s novom generacijom petih razreda, a u planu je i izrada postolja na kojem će razglednice biti izložene te zaokupljati pažnju znatiželjnima.

Dio uradaka i fotografije projekta pogledajte ovdje .

Učiteljica engleskoga jezika 

Natalija Flamaceta Magdić





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju