« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici osmog razreda ove su školske godine na satima engleskog jezika istraživali zemlje engleskog govornog područja kroz projekt „Let’s explore English speaking countries!“.
Poučavanje stranoga jezika oduvijek je imalo i kulturnu dimenziju. Danas je kulturu posebno važno podučavati jer se uspješna komunikacije ne može ostvariti bez poznavanja, kako jezičnih, tako i kulturoloških normi određenoga društva. Osvještavanje učenika o sličnostima i različitostima načina života određenih jezičnih zajednica bitno je za učenje samog jezika.
Pošto su jezik i kultura neraskidivo povezani, cilj projekta je bio obogatiti i proširiti učenička znanja vezana za kulturu jezika koji uče. Učenici su dobili teme vezane za određenu zemlju koje su trebali istražiti, potom izraditi prezentaciju ili poster te ju usmeno predstaviti pred razredom.
Na kraju svojeg izlaganja imali su zadatak postaviti po pet pitanja vezanih uz sadržaj o kojem su govorili, a na koja su ostali učenici iz razreda odgovarali.
Teme su, između ostalih, bile povijest, geografija, hrana, nacionalni parkovi, glumci, filmovi, glazba, glavni gradovi, sportovi te zanimljivosti SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva, Australije, Novog Zelanda, Kanade i Irske.
Za kraj projekta učenici su izrađivali društvene igre: memory, domino, board games (igre na ploči) kao i digitalne igre – osmosmjerke i kvizove.
Učenici su sa zanimanjem pratili izlaganja svojih suučenika i aktivno odgovarali na pitanja, a svi su sadržaji bili provjereni Kahoot kvizovima.
Osim na satima Engleskog jezika, učenici su istraživali glavne gradove zemalja gdje se govori engleski i izrađivali prezentacije na dodatnoj nastavi iz Povijesti te su u tehnici linoreza stvarali likovne uratke s vizurama glavnih gradova navedenih zemalja i izrađivali njihove otiske na satima Likovne kulture.
Učenici su ostvarili sve planirane ishode te je projekt uspješno završen.
Uratke možete pogledati na poveznici.
Učiteljica engleskog jezika
Natalija Flamaceta Magdić