« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Novu nastavnu godinu naši su učenici počeli uključivanjem u niz projekata vezanih uz poticanje ljubavi prema knjizi i čitanju kojima se pridružio još jedan – Pjesnička čajanka.
U ovom su odličnom i učenicima zanimljivom projektu sudjelovali učenici 5.a razreda sa svojom učiteljicom hrvatskoga jezika Ines Vađunec.
Učenici 5.a su na malo drugačiji način pristupili analizi pjesničke zbirke Grigora Viteza pod nazivom Kad bi drveće hodalo koja im je bila lektirno djelo za listopad. Okupili su se u našoj učionici gdje su uz šalicu toplog čaja proučavali i analizirali zadano lektirno djelo. Učiteljica ih je upoznala s biografijom samoga pisca te su učenici naglas čitali pjesmu po izboru. Podijelili su se u skupine te je svaka skupina dobila zadatke vezane uz analizu zadane pjesme te neki kreativni zadatak. Nakon predstavljanja svojih uradaka učenici su se natjecali u kvizu o pjesništvu Grigora Viteza.
Za zadatak nakon čitanja svaki je učenik izabrao jednu Vitezovu pjesmu iz koje je izdvojio pjesničku sliku koju je prikazao pomoću materijala iz prirode. Radove smo izložili u holu škole.
Učenici su iskazali zadovoljstvo ovakvim tipom nastave te su uživali u opuštenoj atmosferi. Uz to što smo se zabavili, utvrdili smo i svoja znanja o Grigoru Vitezu i njegovim pjesmama.
Ines Vađunec