« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici četvrtih razreda ostvarili su jednodnevnu terensku nastavu pod nazivom "Zagreb-glavni grad Republike Hrvatske“.
Na terensku nastavu ostvarili su, 11. listopada, učenici 4.c i 4.d razreda, a 18. listopada, učenici 4.a i 4.b.
Dana 11. listopada 2023. učenici 4.c i 4. d razreda pod vodstvom razrednih učiteljica, Edite Sinjeri-Štefanek i Ines Turk, te nastavnice pratiteljice na putovanju, vjeroučiteljice Mihaele Petersdorfer Ramaj, krenuli su na jednodnevnu terensku nastavu “Zagreb-glavni grad Republike Hrvatske“.
Po dolasku u Zagreb u parku Maksimir krenuli smo u posjet ZOO vrtu. U zoo vrtu učenici su vidjeli brojne vrste životinja – sisavaca, ptica, gmazova, vodozemaca, riba, preko 368 vrsta životinja sa svih kontinenata. U sklopu posjeta za učenike je održana edukativna radionica “Život životinja”. Kroz ovaj program učenici su upoznali čarobni svijet životinja i različite načine njihove podjele. Saznali su čemu služi paunu raskošan rep,koja je najveća kopnena i morska životinja i kako plavetni kit ima srce veličine auta „bube“.
Posjet zoo vrtu završavamo oko 13 sati i nastavljamo razgled grada panoramskom vožnjom do Glavnog kolodvora gdje nastavljamo razgled užeg centra grada šetnjom od Trga kralja Tomislava, park Zrinjevac, Trg bana J.Jelačića ,Ilica te uspinjačom dolazimo do Gornjeg grada . Nastavljamo šetnjom uz kraća zaustavljanja i slušanja kratkih priča i legendi za neke od najpoznatijih povijesnih lokacija grada (Kula Lotršćak, Kamenita vrata). Nakon što su učenici na Markovom trgu upoznali najvažnije institucije izvršne i zakonodavne vlasti (Sabor, Vlada) u Republici Hrvatskoj uputili smo se prema Donjem gradu. Nastavili smo kroz Cvjetni trg prema nekim najznačajnijim kulturnim ustanovama Hrvatskom narodnom kazalištu, Muzičkoj akademiji i Muzeju Mimari.
Nakon razgleda grada, posjetili smo Tehnički muzej Nikole Tesle, gdje su učenici uz stručno vodstvo razgledali Odjel prometnih sredstava, Odjel vatrogastva, Odjel geologije i rudarstva s posebno zanimljivim razgledom modela rudnika i Apisarij. Nakon posjeta Tehničkom muzeju uslijedio je povratak prema Koprivnici.
U vožnji prema odredištu, na zabavan i zanimljiv način, kroz kviz igru s učenicima, ponavljamo neke nove informacije, spoznaje koje su učenici tijekom dana kroz terensku nastavu vidjeli i saznali. Najuspješniji učenici usmeno se pohvaljuju. Prohodali smo puno kilometara, vidjeli i naučili zanimljive podatke. Umorni, ali i radosni, sigurno i sretno, stigli smo u našu dragu Koprivnicu.
Tekst: Edita Sinjeri-Štefanek