« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici naše škole proveli su četvrtak 26. listopada igrajući se. Bio je to prvi dio školskog projekta “Igre unplugged” kojemu je cilj poticati učenike na druženje i igru bez ekrana.
Cjelogodišnji školski projekt “Igre unplugged” osmišljen je s ciljem razvoja socijalnih vještina, mašte i kreativnosti, razvoja govorno-prezentacijskih vještina učenika, utvrđivanja i proširivanja znanja nastavnih predmeta te poticanja učenika na druženje i igru bez ekrana.
U njega su uključeni svi učenici naše škole, a planirano je da se dani igre održe pet puta ove nastavne godine.
Učitelji su pripremili i osmisliti igre te moderirali nastavu, a učenici su uživali!
Bilo je tu starih, gotovo zaboravljenih igara kao što su Kolariću paniću, Care, care koliko je sati, društvenih igara, igara s kartama, igre uloga, igara vezanih uz sadržaje nastavnih premeta, a na nekim su satima učenici sami osmišljavali igre.
Napomenimo da su sve pripremljene igre igrane bez pomoći tehnologije ("unplugged" - bez struje).
Koordinatorice projekta su Natalija Flamaceta Magdić i Adrijana Hatadi.
Kako je izgledao prvi dio projekta „Igre unplugged“ pogledajte na poveznici.
Natalija Flamaceta Magdić
i Adrijana Hatadi