« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dana 19. 6. 2024. godine učenici razrednih odjela 3.a i 3.d sa svojim učiteljicama Vesnom Petrušić i Narcisom Kolar, pratiteljima Ivanom Golubićem, Andrejom Ivančić, te pomoćnicama u nastavi Anjom Smolčić i Antonijom Crnjac bili su na terenskoj nastavi u Hrvatskom zagorju (Krapina – Oroslavje).
Istraživanje znamenitosti Hrvatskog zagorja započelo je posjetom Muzeju krapinskih neandertalaca u Krapini. Muzej krapinskih neandertalaca smješten je na nalazištu poznatom po otkriću ostataka neandertalaca. Moderno uređen i interaktivan, muzej nudi uvid u život neandertalaca kroz različite eksponate i multimedijalne prikaze. U muzeju su učenici najprije gledali kratak film o načinu života, alatima i kulturi neandertalaca, a zatim su krenuli u obilazak s voditeljicom koja im je detaljno objašnjavala značaj svakog izloška. Nakon obilaska muzeja, učenici su prošetali do brda Hušnjakovo i razgledali poznato nalazište.
Uslijedio je odlazak u Park znanosti u Oroslavju. Park znanosti je interaktivni park posvećen edukaciji kroz zabavu. Sadrži različite znanstvene instalacije i eksponate koji potiču na istraživanje i učenje o prirodnim zakonima. Vodič je učenike proveo kroz park, objašnjavajući znanstvene principe iza svakog eksponata. Učenici su imali priliku sami sudjelovati u jednostavnim eksperimentima i istraživati različite znanstvene fenomene, a organizirana je i edukativna radionica izrade njihala u kojoj su učenici u skupinama učili kroz praktične zadatke.
Na terenskoj nastavi u potpunosti smo ostvarili sve planirane ishode, a učenici su se vratili puni dojmova i novih znanja o neandertalcima i znanstvenim principima.