« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Učenici šestih, sedmih i osmih razreda Osnovne škole „Braća Radić” zajedno sa svojim kolegama iz osnovnih škola “Đuro Ester” i „Podolice” koji polaze izborni predmet Francuski jezik posjetili su Francuski institut u Zagrebu.
Ugodno su nas ugostile voditeljica medijateke Olenka Zahorodni i izvorne govornice francuskog jezika: stručna suradnica za razvoj publike i partnerstva Lise Darnige i nastavnica francuskog jezika Margaux Vauchel.
Učenici 6. razreda su sudjelovali na radionici koja se sastojala od tri dijela. U uvodnom dijelu učenici su saznali što je to Medijateka i Francuski institut, kakve sve radionice postoje i na koje se načine mogu upoznati s francuskom kulturom. U drugome dijelu su gledali francuski animirani film La Vanille. Kao uvod u film pokazali su svoje odlično znanje o državama u kojima se francuski govori izvan Francuske. Saznali su kulturološke značaje otoka Guadeloupe na kojem se radnja filma odvija i na kojem se govori francuski jezik. Nakon filma naučili su nove riječi vezane uz film. Uvježbavali su riječi kroz igru desssine et devine, nacrtaj i pogodi u dvije grupe. Učenici su se jako zabavljali i uz to učili. I na kraju su zavirili u sve kutke Medijateke, saznali su gdje se što nalazi i prolistali neka zanimljiva izdanja. Naši domaćini su bili oduševljeni našim učenicima i jako su ih nahvalili.
Učenici 7. i 8. razreda su najprije odigrali kviz na temu frankofonske kulture. Zatim, pogledali su dokumentarni film Les roses et les bleus nakon kojeg su odigrali kviz i naučili nešto više o ravnopravnosti spolova u sportu i Olimpijskim igrama kroz povijest. Obzirom da se u Francuskom institutu obilježavao mjesec digitalnih tehnologija, učenici su upoznavali francusku baštinu koristeći VR naočale. Na kraju su tražili određene naslove svih vrsta medija koje mogu koristiti u Medijateci Francuskog instituta.
Posjetili smo također Muzej nedovršenih umjetnosti koji je sve toliko oduševio da nitko nije htio natrag kući. Učenici su bili, kao nekada umjetnici koji su boravili u Parizu, nadahnuti i inspirirani prostorom te se kreativno izražavali na sve moguće načine i isprobali sve dostupne tehnike umjetničkog izražavanja. Voditeljica muzeja je na kraju izjavila da su naši učenici najbolja grupa koju je dosad imala.
Ponosni na naše učenike, do sljedećeg puta, uživajte u fotografijama.
À bientôt.
Ana Kuhar, učiteljica francuskog jezika