« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Na natjecanje iz matematike u Lipik je došlo više od 500 mladih matematičara, učenika od 3. do 8. razreda osnovne škole, iz 34 grada i 42 škole.
Prije početka natjecanja male matematičare su pozdravili i zaželili im puno uspjeha u rješavanju zadataka organizator festivala Nenad Kuzmanović, ravnateljica OŠ Lipik Sanda Ivanović i gradonačelnik Lipika Vinko Kasana. Natjecanje je grupno i pojedinačno. U grupnom natjecanju sudjelovale su mješovite skupine od 4 učenika u kategorijama 3. i 4. razreda, 5. i 6. razreda te 7. i 8. razreda. Učenici su se natjecali tko će riješiti više točnih zadataka u 50 minuta na testu od 50 zadataka.
Iako je ovo tek drugi put da se organizirao festival, pokazuje se sve veća zainteresiranost, što pokazuje i broj natjecatelja koji su se prijavili.
U kategoriji 5. i 6. razreda iz OŠ „Braća Radić“ sudjelovali su Sara Delimar, Ivijan Svržnjak, Ines Kolar, Tin Prvčić, Kaja Sertić, Lorena Gogić, Lana Deverić, Anamarija Habdija, Irina Vučković, Mario Jalšovec, Mihael Vugrin, Tomislav Jakupec, Marta Jug, David Sremec i Tamara Gašparić plasirali su se od 3. do 24. mjesta od 60 ekipa.
U kategoriji 7. i 8. razreda ekipa Ivona Matovina, Leonardo Gašparić, Tena Petika, Lucija Cahunek i Karlo Štefić plasirali su se od 8. mjesta od ukupno 50 ekipa.
U kategoriji pojedinačnog rješavanja računa učenica Marta Jug osvojila je 17. mjesto.
U kategoriji pojedinačnog rješavanja linearnih jednadžbi Ivona Matovina osvojila je 3. mjesto, David Sremec 14. mjesto i Sara Delimar 20. mjesto.
Tako veliki uspjeh rezultat je njihovog višemjesečnog rada subotama s mentorima Centra izvrsnosti te njihovim učiteljima u matičnoj školi.
Festival matematike je način popularizacije matematičke znanosti i podizanja stupnja znanja matematike tijekom osnovnog i srednjoškolskog obrazovanja.
Na ekipnom natjecanju mladi matematičari kroz timsko rješavanje uče se modernom obliku rada, danas traženom u svim djelatnostima.
Tijekom natjecanja održale su se i druge aktivnosti putem kojih su učenici usvajali nova znanja, ali i prezentirali svoja postignuća. Kroz stručna predavanja motiviraju se za matematičku znanost i nove matematičke spoznaje.
Mara Grašić, učitelj savjetnik