« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U srijedu 11. veljače 2015. godine na završnoj konferenciji u Opatiji našoj je školi dodijeljena Zahvalnica za sudjelovanje u IPA projektu „Razvoj kurikulumske kulture“: osnaživanje škola za razvoj i implementaciju školskog kurikuluma.
Osnovna škola „Braća Radić“ Koprivnica jedna je od 60 osnovnih škola u Hrvatskoj koje provode eksperimentalni IPA projekt „Razvoj kurikulumske kulture: Osnaživanje škola za razvoj i implementaciju školskog kurikuluma“ čiji je nositelj Institut za društvena istraživanja u Zagrebu i Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja u suradnji s Forumom za slobodu odgoja, uz potporu Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta i Agencije za odgoj i obrazovanje. Cilj projekta je osnažiti dionike obrazovnog sustava za razvoj, izradu, provedbu i evaluaciju školskih kurikuluma u osnovnom obrazovanju.
Tim za izradu Školskog kurikuluma OŠ „Braća Radić“Koprivnica čine Dunja Mlinjarić (pedagog), Natalija Flamaceta Magdić (učitelj savjetnik) i Ljiljana Pavleković (učitelj mentor). Članice školskog tima prošle su tijekom svibnja 2014. trodnevnu edukaciju na kojoj su stekle vještine i znanja o tome kako planirati školski kurikulum s jasno definiranim ciljevima i ishodima učenja.
Slijedila je edukacija članova Učiteljskog vijeća po školskim stručnim vijećima te izrada školskog kurikuluma tijekom lipnja, srpnja, kolovoza i rujna 2014. Cijeli proces izrade kurikuluma pratila je konstantna podrška trenera.
Pri izradi školskog kurikuluma stavljen je naglasak na specifičnosti škole i sredine u kojoj škola djeluje. Središte i polazište rada na sadržajima školskog kurikuluma jesu potrebe i interesi naših učenika, roditelja i lokalne zajednice. U planiranju aktivnosti vodimo se načelima individualizma, nepristranosti i transdisciplinarnosti. Bitne pretpostavke ostvarivanju ciljeva postavljenih u kurikulumu su: postojanje stručne kompetencije učitelja, kvalitetna suradnja na relaciji roditelji – škola, podrška i pomoć lokalne zajednice.
Školski kurikulum je razrađen po odgojno – obrazovnim područjima. Dostupan je na mrežnim stranicama škole svim učenicima, roditeljima i ostalim zainteresiranim za rad i život naše škole.