« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U školi je 20.2.2015. stručnoj i široj javnosti predstavljen naš projekt „Podrška djeci s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama“ i publikacija nastala u sklopu projekta „Ah matematika!“ - radni listovi za djecu s teškoćama u učenju matematike koje su osmislile učiteljica Vesna Petrušić i psihologinja Vesna Auer Gregor.
Predstavljene su aktivnosti za djecu koja tijekom školovanja trebaju dodatnu potporu da razviju svoje pune potencijale, a to su daroviti učenici i učenici s teškoćama. U program podrške za darovite učenike uključeno 35 učenika. Oni sudjeluju u dodatnim socijalizacijskim, kreativnim i komunikacijskim radionicama te aktivnostima u kojima se potiče i razvija istraživačko i suradničko učenje.
Oko 120 učenika s različitim teškoćama uključeno je u dodatne aktivnosti ovisno o njihovim potrebama. Aktivnosti podrške osmišljene su za 4 skupine učenika - one koji se školuju po prilagođenom ili individualiziranom programu, učenike Rome, inojezične učenike (Kina, Filipini) te djecu koja su zbog različitih okolinskih uvjeta imaju teškoća u prilagodbi u školi.
Za ove skupine djece održavaju se radionice na kojima dobivaju dodatnu potporu oko samoprihvaćanja i socijalizacije te radionice za roditelje na kojima im se pruža podrška oko zadovoljavanja razvojnih i obrazovnih potreba djece. Također se organiziraju edukacije za učitelje radi osiguranja dodatne potpore za rad s ovim učenicima.
Predstavljeni radni listovi namijenjeni su učenicima prvog razreda kao dodatni materijali za rad. Učenicima s teškoćama u učenju matematike nužni su zadaci u kojima su zorno predstavljeni matematički pojmovi da bi ih lakše razumjeli i trebaju više zadataka za uvježbavanje matematičnih vještina.
Učiteljima u radu nedostaju materijali s diferenciranim zadacima za različite skupine učenika i cilj publikacije je taj nedostatak ublažiti.
Ovi programi su razvijani u partnerstvu s koprivničkom Udrugom za pomoć djeci i mladeži Prijatelj i u pojedinim segmentima financijski podržavani od Grada, Županije i Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.