« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U skladu sa sviješću o potrebi i važnosti razvijanja cjeloživotnog učenja kroz aktivniju suradnju i s lokalnom zajednicom kao i zbog dugogodišnjeg Renesansnog festivala koji se odvija neposredno u blizini naše škole, ove smo nastavne godine započeli s radom na projektu Renesansa.
Projekt ćemo provoditi na razini cijele škole i u njemu će svojim radom i istraživanjem sudjelovati učenici svih razreda od 1.-8. već prema svojim interesima, mogućnostima i željama pod vodstvom svojih nastavnika. U projektu će sudjelovati učenici koji su dodatno zainteresirani za istraživanje i usvajanje znanja o Koprivnici i našoj okolici u doba renesanse kroz rad u skupinama dodatne nastave iz povijesti, engleskog jezika, hrvatskog jezika i filmske družine, likovne skupine, plesne skupine, glazbenog sastava, skupine Pet+, skupine malih kemičara…Voditelji tih skupina, naši učitelji i nastavnici uvrstili su u svoj godišnji plan i program rada mnogo aktivnosti i sadržaja na temu renesanse koje će s učenicima istraživati tijekom cijele školske godine, a uz pomoć i suradnju s lokalnom zajednicom – od Muzeja grada Koprivnice, Gradske knjižnice „Fran Galović“, Crkve sv. Antuna, Turističke zajednice i ostalih pojedinaca kao vanjskih suradnika na projektu.
Tako smo već odmah po sastavu svake skupine i dogovora o radu tijekom ove školske godine, ostvarili i prvi veći korak našeg projekta, a to je susret s našim uvaženim povjesničarom Draženom Ernečićem iz Muzeja grada Koprivnice koji nas je 30.09.2015.g. na trenutak zaista odveo u doba renesanse i ispričao nam toliko zanimljivih činjenica o našim bedemima i reberinima te legendi o ukletom gradu Kamengradu i Barbari Celjskoj, Crnoj kraljici da smo odmah poželjeli saznati sve što uopće možemo o našoj prekrasnoj Bašći!
Učenici šestih razreda dodatne skupine iz povijesti i engleskog jezika pod vodstvom svojih nastavnica Lidije Molnar i Danijele Ban, mogli su pitati sve što ih je zanimalo o najvrednijem spomeniku našeg grada, a pitanja upućena našem vrsnom povjesničaru su bila veoma ozbiljna i interesantna. Stojeći na samim gradskim bedemima, saznali smo zašto su građeni od zemlje, a ne od kamena, tko je Bašću gradio i koliko dugo, kakvog su bili oblika sami bedemi, gdje se nalaze ostaci bedemskih revelina, što se nalazilo u oružani…I zaista, na svako naše pitanje upućeno profesoru Ernečiću, i sa svakim njegovim odgovorom, otvarao nam se novi pogled na taj naš prekrasan spomenik tik do naše škole. Posebno nas se dojmilo i što nam budućnost donosi za taj naš vrijedan spomenik i što se sve planira s cijelim kompleksom bedema, a naši su pak učenici imali mnogo izvrsnih ideja i konstruktivnih prijedloga. Zanimljivo je bilo čuti i od njih malih, ali možda budućih velikih istražitelja i arheologa, koliko važnim smatraju taj cijeli prostor i kako su mišljenja da bi naša Bašća trebala biti i na višem stupnju zaštite.
Susret se zaista održao se na obostrano zadovoljstvo i toliko nam je bilo zanimljivo da smo odmah dogovorili i nastavak suradnje s ciljem daljnjeg proučavanja i u Muzeju i na bedemima, i u Kamengradu. No, nećemo vam baš sve otkriti odmah sada!
Nastavak naše priče, rad na projektu Renesansa, nova istraživanja i saznanja ubrzo slijede! Za sada imamo puno ideja i jedva čekamo ostvariti sve zamišljeno te naučiti mnogo toga novoga (zapravo „staroga“) o našem kraju u vrijeme renesanse, a redovito ćemo vas o tome izvještavati na web stranicama naše škole!