« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici sedmih razreda dana 9. listopada 2015. obilježili su Dan neovisnosti prisjećajući se hrvatskih velikana s novčanica, žena u hrvatskoj povijesti, Domovinskog rata, Zrinsko-frankopanske urote, budnica ...
Tema sata hrvatskoga jezika bila je dramska improvizacija Zrinsko-frankopanske urote. Učenici su bili podijeljeni u timove koji su radili na pripremama za kratku dramsku improvizaciju. Timovi su bili: dramaturgija, scenografija, kostimografija, rekvizita i gluma. Zajedničkim snagama izradili su rekvizite, scenografiju, osmislili i realizirali kostime, uvježbali tekst za izvedbu i na poslijetku izveli svoji improvizaciju.
Na satu glezbene kulture učenici su pjevali budnice (Još Hrvatka ni propala, U boj, u boj) i prigodnu pjesmu (Moja domovina) koje su bile zvučna kulisa dramskoj improvizaciji. Pedesetak učenika uspješno je sudjelovalo u pripremama i izvedbi kratke dramske improvizacije Zrinsko-frankopanske urote.
Tijekom sata engleskog jezika učenici su prevodili tekstove o Danu neovisnosti i pripremali se za prezentaciju istog. Ujedno su izradili i malu kulisu od hrvatskih zastava u raznim oblicima i veličinama.
Na satu povijesti, podijeljeni u grupe, učenici su izrađivali plakate. Teme su bile: istaknute žene hrvatske povijesti, hrvatski preporoditelji, hrvatski kraljevi i kneževi, prvi predsjednik Republike Hrvatske, lica s novčanica i hrvatska himna.
Sve to učenici su prezentirali u školskom predvorju.
Učitelji Martina Trešćec Godek i Krešimir Bermanec