preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica

Login
Tražilica
Školsko zvono

"Vretence"

Filmska skupina

Lijina gajbica

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Jelovnik

Intervju s roditeljima
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 9. 2015.

Ukupno: 725982
Ovaj mjesec: 4561
Ovaj tjedan: 581
Danas: 17
Office 365 za škole

Priručnik za Office 365 za škole

Informatika
 

Predmet informatika je obavezni predmet u 5. i 6. razredima osnovne škole, a izborni predmet od 1. do 4. razreda te u 7. i 8. razredima. Predmet se održava 2 sata tjedno.

Učiteljice informatike su Maja Puhač, Lidija Havaić, Irina Žnidar i Valentina Rajn.

 

Termini informacija:

Učiteljica Lidija Havaić:

po prethodnoj najavi na mail (lidija.havaic@skole.hr)

Petkom 5. sat (smjena 6. - 8.)

 

Učiteljica Maja Puhač:

Petkom 3. sat (smjena 5. - 7.)

 

Učiteljica Irina Žnidar:

Petkom 3. sat (smjena 2. - 4.)

 

Učiteljica Valentina Rajn:

Ponedjeljkom 3. sat (smjena 1. - 3.)

 

Priloženi dokumenti:
Postupci i nacini vrednovanja.pdf

Materijali za nastavu
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Primjena inovativnih metoda poučavanja: Istraživačko učenje
Autor: Maja Puhač, 29. 1. 2020.

Tema: Simulacija putovanja


Odgojno-obrazovni ishodi predmeta

B.8.1 učenik identificira neki problem, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad programa i predstavlja djelovanje programa drugima

A.8.4 učenik prepoznaje i proučava interdisciplinarnu primjenu računalnoga razmišljanja analiziranjem i rješavanjem odabranih problema iz različitih područja učenja.

 

Očekivanja međupredmetnih tema:

uku A.3.1.

1.Upravljanje informacijama  

Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.

Ikt C.3.3. 

Učenik samostalno ili uz manju pomoć učitelja procjenjuje i odabire potrebne među pronađenim informacijama.

osr B.3.4.

Suradnički uči i radi u timu.

 

Ishodi aktivnosti:

  • opisuje odabrani problem te predlaže i prikazuje osnovne korake za rješavanje problema
  • prepoznaje i nabraja primjere programa kojima se može koristiti za razvoj promatranoga problema
  • razvija model promatranoga problema koristeći se odabranim programom te analizira problem koristeći se simulacijama za stvaranje različitih rješenja problema
  • uspoređuje i kritički vrednuje različita rješenja dobivena primjenom simulacije te predlaže konačno rješenje ili zaključak
  • stvara program te potrebnu dokumentaciju za rješavanje svojega problema

 

Zadatak:

  • izraditi precizan plan putovanja i saznati detaljne informacije o putovanju koristeći se HAK-ovom interaktivnom kartom
  • pomoću Google Maps odrediti najkraći put pješice od kuće do škole
  • upoznati neki grad i zanimljivosti (najmanje tri zanimljivosti) pomoću Google Earth-a
  • na osnovu dobivenih podataka izraditi prezentaciju

 

Idi na taj Sway

 

Istraživanje se provodi kroz četiri faze:

Postavljanje važnih i učinkovitih pitanja

Učenici promišljaju o temi i postavljaju pitanja.

 

Pronalaženje izvora

Učenici pretražuju i istražuje zadane web stranice. Osim zadanih web stranica mogu pronaći i druge izvore.

 

Interpretiranje podataka

Učenici analiziraju pronađene podatke te na osnovu prikupljenih podataka izrađuju prezentaciju.

 

Izvješćivanje

Učenici predstavljaju svoje radove.



Priloženi dokumenti:
Simulacija_putovanja_lista_procjene.pdf (54.70 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju