« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Predmet informatika je obavezni predmet u 5. i 6. razredima osnovne škole, a izborni predmet od 1. do 4. razreda te u 7. i 8. razredima. Predmet se održava 2 sata tjedno.
Učiteljice informatike su Maja Puhač, Lidija Havaić, Irina Žnidar i Valentina Rajn.
Termini informacija:
Učiteljica Lidija Havaić:
po prethodnoj najavi na mail (lidija.havaic@skole.hr)
Petkom 5. sat (smjena 6. - 8.)
Učiteljica Maja Puhač:
Petkom 3. sat (smjena 5. - 7.)
Učiteljica Irina Žnidar:
Petkom 3. sat (smjena 2. - 4.)
Učiteljica Valentina Rajn:
Ponedjeljkom 3. sat (smjena 1. - 3.)
Tema: Simulacija putovanja
Odgojno-obrazovni ishodi predmeta
B.8.1 učenik identificira neki problem, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad programa i predstavlja djelovanje programa drugima
A.8.4 učenik prepoznaje i proučava interdisciplinarnu primjenu računalnoga razmišljanja analiziranjem i rješavanjem odabranih problema iz različitih područja učenja.
Očekivanja međupredmetnih tema:
uku A.3.1.
1.Upravljanje informacijama
Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.
Ikt C.3.3.
Učenik samostalno ili uz manju pomoć učitelja procjenjuje i odabire potrebne među pronađenim informacijama.
osr B.3.4.
Suradnički uči i radi u timu.
Ishodi aktivnosti:
Zadatak:
|
Istraživanje se provodi kroz četiri faze:
Postavljanje važnih i učinkovitih pitanja
Učenici promišljaju o temi i postavljaju pitanja.
Pronalaženje izvora
Učenici pretražuju i istražuje zadane web stranice. Osim zadanih web stranica mogu pronaći i druge izvore.
Interpretiranje podataka
Učenici analiziraju pronađene podatke te na osnovu prikupljenih podataka izrađuju prezentaciju.
Izvješćivanje
Učenici predstavljaju svoje radove.