« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Predmet informatika je obavezni predmet u 5. i 6. razredima osnovne škole, a izborni predmet od 1. do 4. razreda te u 7. i 8. razredima. Predmet se održava 2 sata tjedno.
Učiteljice informatike su Maja Puhač, Lidija Havaić, Irina Žnidar i Valentina Rajn.
Termini informacija:
Učiteljica Lidija Havaić:
po prethodnoj najavi na mail (lidija.havaic@skole.hr)
Petkom 5. sat (smjena 6. - 8.)
Učiteljica Maja Puhač:
Petkom 3. sat (smjena 5. - 7.)
Učiteljica Irina Žnidar:
Petkom 3. sat (smjena 2. - 4.)
Učiteljica Valentina Rajn:
Ponedjeljkom 3. sat (smjena 1. - 3.)
Na taj način, učenici stječu znanje kroz igru i vježbu.
Učenici izrađuju kviz u MS Powerpointu pomoću poveznica i akcijskih gumba.
Tema: Izrada kviza pomoću poveznica
Ishod:
B.6.2. Razmatrati i rješavati složeniji problem rastavljajući ga na niz potproblema.
C.6.1. Izrađivati, objavljivati te predstavljati digitalne sadržaje s pomoću nekoga online i/ili offline programa pri čemu se poštuju uvjete korištenja programom te postavke privatnosti.
C.6.2. Učenici će koristiti online pohranom podataka i primjerenim programima kao potporom u učenju i istraživanju te suradnji.:
Učenik će:
Ishodi na razini aktivnosti:
Međupredmetne teme:
uku A.3.1.
Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.
uku A.3.3.
Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema.
ikt A. 3. 1.
Učenik samostalno odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za izvršavanje zadatka.
ikt D.3.2.
Učenik rješava složenije probleme služeći se digitalnom tehnologijom.
ikt C.3.4.
Učenik uz učiteljevu pomoć ili samostalno odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.
Učenici dobivaju nastavni listić s opisom zadatka i analitičkom tablicom. Učenici izrađuju kviz za ocjenu.