preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica

Login
Tražilica
Školsko zvono

"Vretence"

Filmska skupina

Lijina gajbica

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Jelovnik

Intervju s roditeljima
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 9. 2015.

Ukupno: 725982
Ovaj mjesec: 4561
Ovaj tjedan: 581
Danas: 17
Office 365 za škole

Priručnik za Office 365 za škole

Informatika
 

Predmet informatika je obavezni predmet u 5. i 6. razredima osnovne škole, a izborni predmet od 1. do 4. razreda te u 7. i 8. razredima. Predmet se održava 2 sata tjedno.

Učiteljice informatike su Maja Puhač, Lidija Havaić, Irina Žnidar i Valentina Rajn.

 

Termini informacija:

Učiteljica Lidija Havaić:

po prethodnoj najavi na mail (lidija.havaic@skole.hr)

Petkom 5. sat (smjena 6. - 8.)

 

Učiteljica Maja Puhač:

Petkom 3. sat (smjena 5. - 7.)

 

Učiteljica Irina Žnidar:

Petkom 3. sat (smjena 2. - 4.)

 

Učiteljica Valentina Rajn:

Ponedjeljkom 3. sat (smjena 1. - 3.)

 

Priloženi dokumenti:
Postupci i nacini vrednovanja.pdf

Materijali za nastavu
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ponavljanje gradiva 6. razreda: Izrada video uratka na temelju analitičke tablice
Autor: Lidija Havaić, 1. 6. 2021.

Na taj način, učenici stječu znanje vježbom, izradom video uratka u programu Fotografije, te usput ponavljaju gradivo 6. razreda. Teme o kojima mogu izraditi video uradak su teme koje su obradili na satu informatike tokom školske godine.

Učenici izrađuju video uradak na zadanu temu u programu Fotografije.


Tema: Izrada video uratka u programu Fotografije.

Ishod:

C.6.1. Učenici će izrađivati, objavljivati te predstavljati digitalne sadržaje s pomoću nekoga online i/ili offline programa pri čemu se poštuju uvjete korištenja programom te postavke privatnosti.

C.6.2. Učenici će se koristiti online pohranom podataka i primjerenim programima kao potporom u učenju i istraživanju te suradnji.:

Učenik će:

  • Razlikovati različite elemente multimedije
  • Odabrati odgovarajući program ili alat za rješavanje konkretnog problema
  • Pronaći odgovarajuće alate programa i preurediti digitalni sadržaj za potrebe zadatka učenja
  • Spremiti izvorni digitalni sadržaj na e-portfolio
  • Pronalaziti i koristiti dodatne alate programa
  • Samostalno pripremiti sadržaj
  • Pronalaziti mrežni sadržaj i stvarati digitalni sadržaj za potrebe zadatka učenja
  • Poštivati postavke privatnosti i autorska prava pri stvaranju digitalnog sadržaja
  • Prepoznati različite programe za obradu i predstavljanje multimedijskih sadržaja te analizirati uvjete korištenja pojedinog programa i postavke privatnosti
  • Izrađivati, objavljivati te predstavljati digitalne sadržaje s pomoću nekog online i/ili offline programa pri čemu se poštuju uvjeti korištenja programom te postavke privatnosti
  • Koristiti online pohranu podataka i primjerene programe kao potporu u učenju i istraživanju te suradnji
  • Samostalno provjeriti mogućnosti nekog programa, odabrati online ili offline program za obradu i stvaranje multimedijskog sadržaja za potrebe učenja
  • Predstavljati digitalni sadržaj smješten negdje offline / online

 

Ishodi na razini aktivnosti:

  • učenik će napraviti video uradak u programu Fotografije
  • učenik će umetnuti u video uradak fotografije
  • učenik će umetnuti u video uradak animacije
  • učenik će umetnuti u video uradak 3D efekte
  • učenik će umetnuti u video uradak tekstove
  • učenik će umetnuti u video naslovni kadar
  • učenik će umetnuti u video uradak odjavnu špicu
  • učenik će napraviti video uradak prema dogovorenim pravilima

 

Međupredmetne teme:

ikt A.3.1.

Učenik samostalno odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju.

ikt B.3.1.

Učenik samostalno komunicira s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju.

ikt C.3.1.

Učenik samostalno provodi jednostavno istraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno istraživanje radi rješavanja problema u digitalnome okružju.

ikt D.3.1.

Učenik se izražava kreativno služeći se primjerenom tehnologijom za stvaranje ideja i razvijanje planova te primjenjuje različite načine poticanja kreativnosti.

osr A.3.3.

Razvija osobne potencijale.

uku A.3.1.

1.Upravljanje informacijama

Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.

pod A.3.1.

Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja.

Učenici dobivaju nastavni listić s opisom zadatka i analitičkom tablicom. Učenici izrađuju video uradak za ocjenu.

Analitička tablica - program Fotografije



Priloženi dokumenti:
program_Fotografije_analiticka_tablica.docx (318.01 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju