« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Predmet informatika je obavezni predmet u 5. i 6. razredima osnovne škole, a izborni predmet od 1. do 4. razreda te u 7. i 8. razredima. Predmet se održava 2 sata tjedno.
Učiteljice informatike su Maja Puhač, Lidija Havaić, Irina Žnidar i Valentina Rajn.
Termini informacija:
Učiteljica Lidija Havaić:
po prethodnoj najavi na mail (lidija.havaic@skole.hr)
Petkom 5. sat (smjena 6. - 8.)
Učiteljica Maja Puhač:
Petkom 3. sat (smjena 5. - 7.)
Učiteljica Irina Žnidar:
Petkom 3. sat (smjena 2. - 4.)
Učiteljica Valentina Rajn:
Ponedjeljkom 3. sat (smjena 1. - 3.)
Na taj način, učenici stječu znanje vježbom, izradom web stranice u programu Wix, te usput ponavljaju gradivo 8. razreda. Teme o kojima mogu izraditi web stranicu su teme koje su obradili na satu informatike tokom školske godine.
Učenici izrađuju web stranicu na zadanu temu u programu Wix.
Tema: Izrada web stranice u programu Wix.
Ishod:
C. 8. 1 pronalazi, opisuje te uspoređuje različite servise za objavljivanje mrežnoga sadržaja, opisuje postupak objavljivanja mrežnoga sadržaja
C. 8. 2 samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje
C. 8. 3 dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti
A. 8. 1 kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora (znati izvući najbolje iz bogate ponude informacijskih i obrazovnih portala, enciklopedija, knjižnica i obrazovnih računalnih programa)
Učenik će:
Ishodi na razini aktivnosti:
Međupredmetne teme:
goo C.3.2.
Doprinosi društvenoj solidarnosti.
odr A.3.2.
Analizira načela i vrijednosti ekosustava.
uku C.3.3.
3. Interes
Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju.
uku D.3.2.
2. Suradnja s drugima
Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
pod B.3.2.
Planira i upravlja aktivnostima.
ikt A.3.2.
Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima.
ikt D.3.3.
Učenik stvara nove uratke i ideje složenije strukture
Učenici dobivaju nastavni listić s opisom zadatka i analitičkom tablicom. Učenici izrađuju web stranicu za ocjenu.