« Travanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dobro došli dragi roditelji,
u ovom djelu stranice nalaze se informacije vezane uz informacije učitelja / nastavnika, rasporedi sati te ostale važne informacije i obavijesti za vas.
Jedna od informacija za koju smatramo da je važno podijeliti je s vama jest o programu Zaštita sigurnosti djece na internetu i u svijetu mrežnih tehnologija. Više o tome u nastavku teksta.
Program Zaštita sigurnosti djece na internetu i u svijetu mrežnih tehnologija
Dragi roditelji,
Djeca, kao najranjiviji korisnici Interneta, mogu biti izložena neprimjerenim sadržajima ili ponašanjima na Internetu i zbog toga im je potrebna potpora odraslih. U suradnji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) pokrenut je program Zaštita sigurnosti djece na internetu i u svijetu mrežnih tehnologija koji se provodi već nekoliko godina a cilj je upoznati učenike s pravilima ponašanja u virtualnome svijetu i prevencijom elektroničkog nasilja te informiranja o sigurnosti na Internetu.
INFORMACIJE O PROGRAMU , DOSTUPNIM MATERIJALIMA I AKTIVNOSTIMA DOSTUPNE SU NA http://bit.ly/HAKOM1
Pripremljen je i video o zaštiti djece na Internetu a čija je glavna namjena upućivanje djece o prihvatljivom i odgovornom komuniciranju na Internetu te stvaranje odnosa povjerenja u kojem se djeca mogu obratiti odraslima sako se zbog korištenja Interneta osjećaju nelagodno, ustrašeno ili ugroženo.
VIDEO DOSTUPAN NA http://bit.ly/HAKOM5
Objavljene su i tri brošure sa praktičnim i korisnim savjetima o opasnostima i sigurnosti na Internetu, zaštiti privatnosti i osobnih podataka, načinima ponašanja i uporabe društvenih mreža.
BROŠURE DOSTUPNE NA http://bit.ly/HAKOM4
Svrha ovog programa, videa i brošura je pružiti pomoć u obrazovanju djece te dati potrebne informacije o odgovornom ponašanju prilikom uporabe mrežnih tehnologija u trenutku kada se djeca njima počinju samostalno koristiti bez stalnog nadzora roditelja.