preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica

Login
Tražilica
Školsko zvono

"Vretence"

Filmska skupina

Lijina gajbica

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Jelovnik

Intervju s roditeljima
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 9. 2015.

Ukupno: 725982
Ovaj mjesec: 4561
Ovaj tjedan: 581
Danas: 29
Office 365 za škole

Priručnik za Office 365 za škole

Informatika
 

Predmet informatika je obavezni predmet u 5. i 6. razredima osnovne škole, a izborni predmet od 1. do 4. razreda te u 7. i 8. razredima. Predmet se održava 2 sata tjedno.

Učiteljice informatike su Maja Puhač, Lidija Havaić, Irina Žnidar i Valentina Rajn.

 

Termini informacija:

Učiteljica Lidija Havaić:

po prethodnoj najavi na mail (lidija.havaic@skole.hr)

Petkom 5. sat (smjena 6. - 8.)

 

Učiteljica Maja Puhač:

Petkom 3. sat (smjena 5. - 7.)

 

Učiteljica Irina Žnidar:

Petkom 3. sat (smjena 2. - 4.)

 

Učiteljica Valentina Rajn:

Ponedjeljkom 3. sat (smjena 1. - 3.)

 

Priloženi dokumenti:
Postupci i nacini vrednovanja.pdf

Materijali za nastavu
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Primjena inovativnih metoda poučavanja: Istraživačko učenje
Autor: Lidija Havaić, 15. 4. 2020.

Tema: Komponente multimedije i njihove datoteke


Ishod:

A.7.4 opisuje, uspoređuje i koristi se različitim formatima zapisivanja grafičkih i

zvučnih podataka te videopodataka na računalu.

Odgojno obrazovni ishodi:

Učenik će:

  • prepoznati različite vrste grafičkih i zvučnih podataka te videopodataka
  • koristiti se odgovarajućim programima za njihovo pregledavanje odnosno reprodukciju
  • opisati kvalitetu grafičkog zapisa
  • pohranjivati grafičke i zvučne podatke te videopodatke u različitim formatima koristeći se odgovarajućim programima
  • analizirati obilježja, prednosti i nedostatke različitih formata datoteka
  • usporediti kvalitetu datoteka

 

Ishod:

C.7.1 koristi i upoznaje se s različitim platformama i programima, koje prema potrebi pronalazi i instalira

Odgojno obrazovni ishodi:

Učenik će:

  • pronalaziti i odabrati primjerene programe za uređivanje/prilagodbu grafičkih, zvučnih i video formata

 

Ishodi na razini aktivnosti:

  • istražuje informacije putem interneta
  • učenik prepoznaje osnovne obrazovne portale pomoću kojih može pronaći odgovarajuće informacije
  • učenik kritički vrednuje informacije prikupljene iz različitih izvora s obzirom na točnost i pouzdanost
  • učenik prepoznaje i opisuje obilježja multimedije i navodi vrste datoteka i njihovu ekstenziju (nastavak)

 

Međupredmetne teme:

ikt A.3.1.

Učenik samostalno odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju.

ikt A.3.3.

Učenik aktivno sudjeluje u oblikovanju vlastitoga sigurnog digitalnog okružja.

ikt C.3.3.

Učenik samostalno ili uz manju pomoć učitelja procjenjuje i odabire potrebne

među pronađenim informacijama.

osr A.3.1.

Razvija sliku o sebi.

 

Istraživanje:

Faze istraživačkog učenja:

Aktivnosti:

Orijentacija:

Učitelj:

Rad u virtualnoj učionici:

Uvod u sat: učitelj postavlja pitanja u Edmodu o multimediji.

Razgovor s učenicima u chatu u Edmodo mreži:

Gdje susreću multimediju?

Što je multimedija?

Gdje pronalaze multimediju?

Kako mogu napraviti multimediju?

Mogu li reći neku vrstu datoteke koja je multimedija?

Koje su poznate ekstezije (nastavci) multimedijalnih datoteka?

Što je to kvalitetna multimedija?

Da li ste ikada uspoređivali kvalitetu multimedije?

 

Konceptualizacija:

Učitelj postavlja istraživački problem

 

 

Učenici analiziraju strategije

pretraživanja

 

 

Učitelj prati učenike u

konkretiziranju zadataka

istraživanja, konstantno su u dogovorima putem Edmodo mreže.

 

 

Istraživačko pitanje:

Koje su komponente multimedije i koje datoteke spadaju u tu vrstu?

Učenici dobivaju pripremljeni materijal i istraživačko pitanje na Edmodo mrežu, unutar svog razreda.

Učenici analiziraju odgovore koji su proizašli iz uvodne

rasprave te pripremaju plan istraživanja:

odabiru koje informacije prikupljati npr. o multimediji, vrstama multimedije, o programima za izradu multimedije, o nastavcima datoteka koje su multimedija…

  • odabiru koje e-usluge u području odgoja i obrazovanja koristiti

za prikupljanje informacije definiraju hipotezu npr. „Najčešće upotrebljavana vrsta multimedije je video“

ili

„Da li je internetska stranica multimedija?“

ili

„Što sve datoteka mora sadržavati da bi bila multimedija?“

Istraživanje:

Učenici analiziraju problem

te otkrivaju dodatna

pitanja;

prema potrebi promjenjuju

strategije pretraživanja.

Učitelja obavještavaju putem Edmodo mreže o svojim strategijama i načinu rada, te gdje su naišli na probleme, učitelj pomaže savjetima i pitanjima ih preusmjerava na dobar put.

Učenici prikupljaju informacije, analiziraju ih i kritički vrednuju

Učenici dolaze do mnogo informacija:

  • što je bolje koristiti vezano uz sadržaj koji se želi prikazi
  • što je bolje koristiti vezano uz publiku kojoj se želi prikazati neki sadržaj
  • koji program je bolje koristiti ovisno kakvu multimediju želimo napraviti
  • što mora sadržavati multimedija da bi mi bila zanimljiva
  • što mora sadržavati multimedija da mogli reći da je moderna

Rasprava:

Učenici o svojim saznanjima pišu, raspravljaju u Edmodo mreži, unutar svog razreda

Učenici čitaju i analiziraju razmišljanja ostalih učenika i učitelja. Te naravno komentiraju ili like-aju druga razmišljanja.

Ako nekome nešto još nije jasno, ovdje svi zajedno, i učenici i učitelj raspravljaju o određenim problemima i nedoumicama.

Zaključak istraživanja:

Nakon provedenog

istraživanja učenici formiraju

svoj zaključak.

Učenici svoje odgovore na istraživačka pitanja tj. svoj zaključak bilježe u željenom multimedijskom obliku.

 

Učenik tokom istraživanja koristi analitičku rubriku za vrednovanje.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju