« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Predmet informatika je obavezni predmet u 5. i 6. razredima osnovne škole, a izborni predmet od 1. do 4. razreda te u 7. i 8. razredima. Predmet se održava 2 sata tjedno.
Učiteljice informatike su Maja Puhač, Lidija Havaić, Irina Žnidar i Valentina Rajn.
Termini informacija:
Učiteljica Lidija Havaić:
po prethodnoj najavi na mail (lidija.havaic@skole.hr)
Petkom 5. sat (smjena 6. - 8.)
Učiteljica Maja Puhač:
Petkom 3. sat (smjena 5. - 7.)
Učiteljica Irina Žnidar:
Petkom 3. sat (smjena 2. - 4.)
Učiteljica Valentina Rajn:
Ponedjeljkom 3. sat (smjena 1. - 3.)
Tema: Komponente multimedije i njihove datoteke
Ishod:
A.7.4 opisuje, uspoređuje i koristi se različitim formatima zapisivanja grafičkih i
zvučnih podataka te videopodataka na računalu.
Odgojno obrazovni ishodi:
Učenik će:
Ishod:
C.7.1 koristi i upoznaje se s različitim platformama i programima, koje prema potrebi pronalazi i instalira
Odgojno obrazovni ishodi:
Učenik će:
Ishodi na razini aktivnosti:
Međupredmetne teme:
ikt A.3.1.
Učenik samostalno odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju.
ikt A.3.3.
Učenik aktivno sudjeluje u oblikovanju vlastitoga sigurnog digitalnog okružja.
ikt C.3.3.
Učenik samostalno ili uz manju pomoć učitelja procjenjuje i odabire potrebne
među pronađenim informacijama.
osr A.3.1.
Razvija sliku o sebi.
Istraživanje:
Faze istraživačkog učenja: |
Aktivnosti: |
Orijentacija: Učitelj: Rad u virtualnoj učionici: Uvod u sat: učitelj postavlja pitanja u Edmodu o multimediji. |
Razgovor s učenicima u chatu u Edmodo mreži: Gdje susreću multimediju? Što je multimedija? Gdje pronalaze multimediju? Kako mogu napraviti multimediju? Mogu li reći neku vrstu datoteke koja je multimedija? Koje su poznate ekstezije (nastavci) multimedijalnih datoteka? Što je to kvalitetna multimedija? Da li ste ikada uspoređivali kvalitetu multimedije?
|
Konceptualizacija: Učitelj postavlja istraživački problem
Učenici analiziraju strategije pretraživanja
Učitelj prati učenike u konkretiziranju zadataka istraživanja, konstantno su u dogovorima putem Edmodo mreže.
|
Istraživačko pitanje: Koje su komponente multimedije i koje datoteke spadaju u tu vrstu? Učenici dobivaju pripremljeni materijal i istraživačko pitanje na Edmodo mrežu, unutar svog razreda. Učenici analiziraju odgovore koji su proizašli iz uvodne rasprave te pripremaju plan istraživanja: odabiru koje informacije prikupljati npr. o multimediji, vrstama multimedije, o programima za izradu multimedije, o nastavcima datoteka koje su multimedija…
za prikupljanje informacije definiraju hipotezu npr. „Najčešće upotrebljavana vrsta multimedije je video“ ili „Da li je internetska stranica multimedija?“ ili „Što sve datoteka mora sadržavati da bi bila multimedija?“ |
Istraživanje: Učenici analiziraju problem te otkrivaju dodatna pitanja; prema potrebi promjenjuju strategije pretraživanja. Učitelja obavještavaju putem Edmodo mreže o svojim strategijama i načinu rada, te gdje su naišli na probleme, učitelj pomaže savjetima i pitanjima ih preusmjerava na dobar put. |
Učenici prikupljaju informacije, analiziraju ih i kritički vrednuju Učenici dolaze do mnogo informacija:
|
Rasprava: Učenici o svojim saznanjima pišu, raspravljaju u Edmodo mreži, unutar svog razreda |
Učenici čitaju i analiziraju razmišljanja ostalih učenika i učitelja. Te naravno komentiraju ili like-aju druga razmišljanja. Ako nekome nešto još nije jasno, ovdje svi zajedno, i učenici i učitelj raspravljaju o određenim problemima i nedoumicama. |
Zaključak istraživanja: Nakon provedenog istraživanja učenici formiraju svoj zaključak. |
Učenici svoje odgovore na istraživačka pitanja tj. svoj zaključak bilježe u željenom multimedijskom obliku. |
Učenik tokom istraživanja koristi analitičku rubriku za vrednovanje.