preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Braća Radić" Koprivnica

Login
Tražilica
Školsko zvono

"Vretence"

Filmska skupina

Lijina gajbica

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Jelovnik

Intervju s roditeljima
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 9. 2015.

Ukupno: 725982
Ovaj mjesec: 4561
Ovaj tjedan: 581
Danas: 29
Office 365 za škole

Priručnik za Office 365 za škole

Informatika
 

Predmet informatika je obavezni predmet u 5. i 6. razredima osnovne škole, a izborni predmet od 1. do 4. razreda te u 7. i 8. razredima. Predmet se održava 2 sata tjedno.

Učiteljice informatike su Maja Puhač, Lidija Havaić, Irina Žnidar i Valentina Rajn.

 

Termini informacija:

Učiteljica Lidija Havaić:

po prethodnoj najavi na mail (lidija.havaic@skole.hr)

Petkom 5. sat (smjena 6. - 8.)

 

Učiteljica Maja Puhač:

Petkom 3. sat (smjena 5. - 7.)

 

Učiteljica Irina Žnidar:

Petkom 3. sat (smjena 2. - 4.)

 

Učiteljica Valentina Rajn:

Ponedjeljkom 3. sat (smjena 1. - 3.)

 

Priloženi dokumenti:
Postupci i nacini vrednovanja.pdf

Materijali za nastavu
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Primjena inovativnih metoda poučavanja: Obrnuta učionica
Autor: Lidija Havaić, 13. 3. 2021.

Obrnuta učionica (eng. „flipped classroom“) je pedagoški pristup u kojem je

tradicionalni pojam učenja u učionici preokrenut tako da učenici na temelju

pripremljenog materija istražuju određenu temu.

Na taj način, stječu znanje koje bi inače stjecali, a dodatnim zadacima ga

produbljuju.

Time se uloga učitelja mijenja prema ulozi voditelja i mentora koji potiče

učenike na samostalno i samoregulirano učenje.


Tema: Dostupne e-usluge u području odgoja i obrazovanja

Ishod:

D. 8. 1 učinkovito se koristi dostupnim e-uslugama u području odgoja i obrazovanja

Odgojno obrazovni ishodi:

Učenik će:

  • prepoznati i opisati dostupne e-usluge u području odgoja i obrazovanja te svoj osobni identitet u sustavu AAi@EduHr.
  • provesti postupak prijave/odjave primjenjujući savjete o zaštiti osobnih podataka.
  • opisati elemente određene e-usluge, snalaziti se u određenoj aplikaciji

Ishodi na razini aktivnosti:

  • učenik istražuje informacije putem interneta
  • učenik prepoznaje osnovne obrazovne portale pomoću kojih može pronaći odgovarajuće informaciju
  • učenik istražuje zadane pojmove
  • učenik rješava zadane zadatke

 

Međupredmetne teme:

ikt D.3.3.

B.3.1.B

Razlikuje i vrednuje različite načine komunikacije i ponašanja.

B.3.2.C

Prepoznaje i objašnjava svoje osobne i socijalne potencijale. 

 

Učenici dobivaju nastavni listić sa zadanom temom i zadacima koje trebaju istražiti. Učenici se na ovaj način pripremaju za sljedeći sat informatike, kada ćemo obrađivati tu zadanu temu.

Nastavni listić
 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju