« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Predmet informatika je obavezni predmet u 5. i 6. razredima osnovne škole, a izborni predmet od 1. do 4. razreda te u 7. i 8. razredima. Predmet se održava 2 sata tjedno.
Učiteljice informatike su Maja Puhač, Lidija Havaić, Irina Žnidar i Valentina Rajn.
Termini informacija:
Učiteljica Lidija Havaić:
po prethodnoj najavi na mail (lidija.havaic@skole.hr)
Petkom 5. sat (smjena 6. - 8.)
Učiteljica Maja Puhač:
Petkom 3. sat (smjena 5. - 7.)
Učiteljica Irina Žnidar:
Petkom 3. sat (smjena 2. - 4.)
Učiteljica Valentina Rajn:
Ponedjeljkom 3. sat (smjena 1. - 3.)
Obrnuta učionica (eng. „flipped classroom“) je pedagoški pristup u kojem je
tradicionalni pojam učenja u učionici preokrenut tako da učenici na temelju
pripremljenog materija istražuju određenu temu.
Na taj način, stječu znanje koje bi inače stjecali, a dodatnim zadacima ga
produbljuju.
Time se uloga učitelja mijenja prema ulozi voditelja i mentora koji potiče
učenike na samostalno i samoregulirano učenje.
Tema: Dostupne e-usluge u području odgoja i obrazovanja
Ishod:
D. 8. 1 učinkovito se koristi dostupnim e-uslugama u području odgoja i obrazovanja
Odgojno obrazovni ishodi:
Učenik će:
Ishodi na razini aktivnosti:
Međupredmetne teme:
ikt D.3.3.
B.3.1.B
Razlikuje i vrednuje različite načine komunikacije i ponašanja.
B.3.2.C
Prepoznaje i objašnjava svoje osobne i socijalne potencijale.
Učenici dobivaju nastavni listić sa zadanom temom i zadacima koje trebaju istražiti. Učenici se na ovaj način pripremaju za sljedeći sat informatike, kada ćemo obrađivati tu zadanu temu.